30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Моторите Honda

OT LINSON MOTO

От продажбата на първия си масово произвеждан мотоциклетDream D през 1949 г. до днес,Хонда не престават да ни изненадват иочароват с моделите мотори, които предлагат. Ненапразно тази марка японски мотоциклети са мечта на почти всеки любител на двуколесните возила и ненапразно моторите Hondaса сред най-продаванитев света.

Моторите Honda

Но за да стане толкова популярен бранд, Hondaе трябвало да измине дълъг път, а първите стъпки по пътя към успеха е направил основателя на компанията Сойкиро Хонда.

Сойкиро Хонда - от Хамамацу до HondaMotor Co

Никоя компания не може да се развие успешно, ако основите ѝ не са здраво положени. Затова историята наHondaзапочваме малко по-отдалеч, запознавайки ви накратко с историята на нейния основател.

Сойкиро Хондае роден през 1906 г. в семейството ковач и тъкачка. Още като ученик Сойкироимал интерес към автомобилите и едва завършил средното си образование започва работа в един автосервиз в Токио като помощник.

През 1928 г. севръща в Хамамацу, за да отвори свой собствен сервиз. За много кратко време Хонда успява да създаде собствен състезателен автомобил.

Моторите Honda

През 1937 г., едвана 31-годишна възраст, Хонда основава собствена компанияTokaiSeiki, в която започва да проектира и произвежда бутални пръстени с надеждата, че ще може да ги продава на Тойота, която тъкмо започвала да произвежда автомобили.

Първоначалностартът на младата компания на Хонда бил доста колеблив и от Тойота му връщат произведените бутала като некачествени, но амбициозният Сойкиро не се отчайва, а продължава да работи упорито и в крайна сметка сепревръща в основен доставчик на Тойота.

Много скоро следтози успех от Тойота купуват 40% от TokaiSeikiи по този начин заздравяватбизнес отношенията си със Сойкиро Хонда.След доброто начало (както и при повечето бизнеси) следва стъпка назад.

По време наВтората Световна Война заводът на Хонда е бомбардиран и почти изцяло разрушен,което принуждава Сойкиро да продаде останалите 60% от компанията си на Тойота.

След края на ВСВ Хонда забелязва, че хоратав следвоенна Япония не могат да си позволят да карат колите си (самият той не можел да използва автомобила сизаради трудно намиращия се и скъп бензин) и в главата му се ражда идеята запроизводство на евтин и надежден транспорт.

Така, през 1946г. Хонда основава Институт за технически изследвания Honda и започвапроектирането на първия двуколесенпрототип. Идеята му хрумва, когато случайно открива стар генератор отрадио. Така му идва на ум, че може да прикачи мотор към велосипед и да го превърне в моторизирано превозносредство, което не изисква нито много голяма поддръжка, нито много бензин.

Протипният модел Honda „A-Type”,наричан още Batabataпредставлявалвелосипед с двутактов двигател тип -50 куб. и предизвикал небивал възторг.Казано иначе… купувал се като топъл хляб.

През 1948 г.Хонда променя името на компанията от Институт за технически изследвания на Honda Motor Co. Така започва историятана една от най-популярните японски компании за производство на автомобили и мотоциклети.

Моторите Honda

„Успехът е само 1% от твоята работа, който сеполучава от 99% от това, което наричаш провал” -Сойкуро Хонда

Още наследващата година (1949 г.) Hondaсъздава първия си мотоциклет серийно производство. Това всъщност е първиятистински мотор, който се задвижва с двигателс мощност 98 к.с. Когато един от служителите вижда първата сглобена иизкарана машина от завода възкликва:„Товае като сън”. Така първият мотор серийно производство на Хонда се сдобива симето Dream, а официално еизвестен като модел D.

Dreamимал огромен успех, но бил много шумен и… миризлив, което никак не допадало наСойкиро и затова през 1951 г. от Хонда разработват и пускат на пазара Dream E (146cc) първият мотор счетиритактов двигател.

Следват успехслед успех и много скоро Хонда се превръща в една от водещите световни компанииза производство на мотоциклети. Компанията работи в посока иновации,безопасност и опазване на околната среда и през годините е изкарала на пазараредица много успешни модели на мотори Honda.

Какво прави Хонда толкова успешнакомпания?

Няколкотопримера, които ще ви дадем са повече от достатъчни, за да отговорим на тозивъпрос…

Хонда разработват първатамотоциклетна въздушна възглавница

Едва ли имакомпания като Хонда, която да отдели цели 15 години в научноизследователска иразвойна дейност, за да може да осигури безопасността на мотористите, създавайкивъздушна възглавница, с която да оборудва моторите си. Само с това си ниво наангажираност към безопасността наездачите,японската компания се изстрелва на върха, далеч предконкуренцията.

Gold Air Wingе първата (и единствена за сега) система за безопасност, която може да намалинараняванията, причинени от челни сблъсъци. Четири сензора, монтирани напредната вилка регистрират промени в ускорението причинени от сблъсък иизпращат данните към компютъра. Ако той установи, че се извършва сериозен челенсблъсък незабавно разгръща въздушната възглавница, която е монтирана в панел взоната на таблото.

Антиблокираща спирачна система (ABS)

Японскатакомпания предлага антиблокиращи спирачни системи като стандартно оборудване вмного по-широка гама от моделите мотори, които произвежда в сравнение состаналите компании. Комбинираната спирачнасистема на Хонда с антиблокиращата системаABS създава оптимален баланс на спирачните сили отпред и отзад,което позволява на ездача да спре дори на мокри и хлъзгави пътни настилки.

Хонда е и пионерв разработването и прилагането на ElectronicCombinedABS - първата в света електронно контролирана спирачна система за мотори„Супер Спорт”. Системата е специално разработена за електронно разпределение напредните и задни спирачни сили, зада се постигне максимално леко ибезпроблемно спиране.

Дизайн, фокусиран върху комфорта наездача

Ако попитатемотористите, които карат Хонда защо обичат мотора си, голяма част от тях ще виотговорят простичко: „Нещата просто саразлични при моторите Honda”. Инженерите наяпонската компания се фокусират изключително много върху комфорта на ездача,като се стремят да гарантират едно невероятно, върховно изживяване.

Едновременно сдинамиката и комфорта по време на ездата, които постигат с дизайна на моторитеХонда, от компанията залагат и на опростените елементи и лесната поддръжка иобслужване, за да осигурят още по-голям комфорт и удобство на собствениците намотоциклети с марката Хонда.


Моторите Honda

Най-добрата горивна система е наяпонската компания

Хонда използвасистема за впръскване за гориво в своите спортни мотори, която е считана занай-добрата горивна система. Технологията DOHC гарантира най-доброто изгаряне на горивото и следователнооптимална горивна ефективност. Освен това тази усъвършенствана технологияспомага за намаляването на вредните емисии.

Бърз преглед на основните мотоциклетникатегории и присъствието на моторите Honda в тях

Както е труднода се опишат всички модели на мотоциклетите Хонда, така е трудно и да сенаправи кратък преглед на категориите. Японският производител има модели въввсички съществуващи категории и във всяка категория има модели, които са многопопулярни сред любителите на мотори. И все пак… ето кои са най-популярните категориии моделите на Honda,които присъстват в тях.

Супер Спорт

Мотоциклетите втази категория обикновено са предназначени да участват в спортни състезания, ноистината е, че доста често могат да бъдат видени по улиците на всички градовепо света.

Категория „Супер Спорт”от своя страна се дели на два класа: „superbike” (мотоциклети с обем 1000 куб.)и „supersport” (мотори с обем до 650куб.).

Няколко саосновните функции, които отличават мотоциклетите „Супер Спорт”. Това са масивния пластмасов корпус, който почтиизцяло покрива мотоциклета и спуснатия волан, който осигурява снижено положениена моториста.

В тази категорияХонда са представени с четири основни модела. От тях модел CBR1000RR Fireblade принадлежи към клас „superbike”. Този мотор еоборудван с вграден 4-цилиндров двигател с 4 работни цикъла с течно охлаждане.Обемът му е 999 куб., като с този работен обем CBR1000RR Fireblade може дапроизвежда 178 к.с.

Най-популярнитемодели на Хонда в клас „supersport” са три - модел CBR600RR,CBR650F и CBR250R.

Модел CBR600RR еоборудван с 4- цилиндров двигател с обем от 599 куб. и може да развие мощност до 120 к.с. при 13 500 об/м.

Модел CBR650Fима същия двигател, но обемът му е 594куб. и този модел е с 90 к.с.

Последният моделна моторите Honda,макар че попада в категория „Супер Спорт” е с доста по-малки възможности отпредходните модели. CBR250R е оборудван с 1-цилиндров, 4- тактов двигател собщо 249 куб, метра обем.

Спорт

Мотоциклетите оттази категория се характеризират с нетолкова масивен пластмасов корпус всравнение с моторите от категория „Супер Спорт”. Кормилото на моторите от категория „Спорт” е по-изправено, новодачът все още има наклонена (приведена напред) позиция.

В тази категорияХонда се представя от моделите CBR500RA и CBR300RA. Модел 500RA е оборудван с2-цилиндров двигател с течно охлаждане, общият му обем е 471, 47 к. с. при8 500 оборота в минута.

Модел 300RA е с1 - цилиндров двигател с обем от 286 куб. м. и с 30 к.с. при 8 500 об./м.

Турист

Любителите намоторите Hondaнай-вероятно знаят, че компанията разполага с няколко модела в тази категория.Мотоциклетите от тази категория се отличават с по-голямо удобство и комфорт заводача и с увеличен обем на резервоаритеза гориво.

Един отнай-популярните модели на Хонда в тази категория е ST1300A Pan - European.Моделът е оборудван с 4 -цилиндров V8 двигателс общ обем 1216 куб. м. с индикатор назахранване - 126 к.с.

С много„по-интересен” двигател е оборудван друг модел на Хонда от категория „Турист” - GL1800 Bagger. Тозимотоциклет е с 6-цилиндров двигател с обем на горивните камери от 1823 с.Въпреки това обаче, този модел не може да се нарече супер мощен, тъй като развива 118 к. с.

Модел GL1800 GoldWind е оборудван със същиядвигател като Bagger, като разликата между двата модела е в комфорта.

Спортен туризъм

Тази категория енещо средно между „Спорт” и „Туризъм”. Тук моторите Honda са представени отмоделите VFR1200, F VFR1200FD, VFR800F.Първите два модела са с идентични характеристики - оборудвани са с 4- цилиндровидвигатели с V-образноприложение на цилиндъра. Мощността им е 172к.с. при обем от 1237.

Третият модел ес по-малък обем и мощност -106 к.с. приобем 782.

Cruiser

За любителите наспокойната и комфортна езда, от Хонда предлагат моделGL1800 GoldWind. Освен този моделв категория „Cruiser” попада и моделGL1800F6C Vakyrie.


Моторите Honda

Топ моделите на Honda

Класацията,която ще ви представим не гарантира изчерпателност, тъй като успешните моделина моторите Хонда са наистина много, но…

HondaCB 400

Този модел наяпонската компания е роден в началото на 90-те години на миналия век и оттогавадо днес има няколко модификации. Отличителната черта на СВ 400 е 4-цилиндровият му двигател с високанадеждност и двойна дисковаспирачка, много удобна за ездача.

С правилноуправление пробегът на този модел може да бъде почти 100 000 км. Мотоциклетът е динамичен, лесно ускорява до 190 км. ч, а в същото време двигателят му имаотлично сцепление при ниски обороти. СВ 400 е много подходящ за езда както напистата, така и в градска среда.

HONDA CBR

Мотоциклетите отсерията HONDA CBR се отличават с такива иновации като система за течноохлаждане, четири-клапанови глави нацилиндрите, пластмасови фуги и други. Моторите Хонда CBR са най-търсените вмодели в Европа и САЩ.

Honda CBR 600 RRе модел, създаден за състезатели.Мотоциклетът е много ефективен както на пистата, така и за състезания инадбягвания в извънградски условия. Това е най-лекият модел на Хонда. Обемът надвигателя е 600 кубика, изпускателната система има титаниеви дюзи, а спирачната система има едножилни радиални спирачкис уникален дизайн.

Honda CBR 1000 RRсе счита за най-добрият спортен мотоциклет в света. Уникалнитевисокотехнологични компоненти на този модел мотори позволяват да бъде многоефективен при всякакви условия на езда.

В същото времетой е толкова „покорен” в управлението, че водачът има усещането, че е в пълен синхрон с машината. Дизайнът на Honda CBR 1000 RR е стилен, смел имъжкарски, затова и някой от мотористите го наричат „огнено острие”.

Моторите Honda

Хонда XL 600 , 650 и 700 V серияTransalp

Мотоциклетите наХонда XL 600, 650 и 700 V серия Transalp имат издръжливо окачване с дълъг ход имного ефективен V-двигател.Тези модели не се страхуват от груб терени и магистрали, а удобството намашините се усеща във всичко - от отличната защита срещу вятъра до допълнителноинсталираните багажни отделения и набор приставки. Ездата с този модел мотори Хонда еизключително удоволствие, защото моделът е не само комфортен, но и многонадежден.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар