30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Моторът Легенда - Cagiva

OT LINSON MOTO

Cagiva e много известен италиански производител на мотоциклети,историята на който е изпълнена с много обрати.

 Cagiva

 

От завод за производство на метални изделия домотоциклетна компания

Историята на Cagiva (Castiglione Glovaniem Varese) започва през 1950 година, когато Джовани Кастильоне основава в роднияси град Варезе компания за обработкана метали. Близо две десетилетия компанията произвежда метални изделия, но в края на 70 - те години на XX век сеслучва нещо, което променя тотално историята ѝ.

 

През 1978годинасиновете на Кастильоне, Клаудио иДжанфранко купуват стара фабрика за производство на мотоциклети HarleyDavidson. Фабриката е напълно оборудвана,разполага с достатъчно мотоциклетни части, а и екипът, който работи там е наразположение.

 

Братята разбират, че това е техният шанс да сбъднат мечтатаси да влязат в бизнеса с производство намотори и не се колебаят нито за миг да се впуснат в приключението. Така, набял свят се ражда Cagiva - една отнай-добрите мотоциклетни компании.

Началото

Първиятмодел мотор,който от италианската компания произвеждат дебютира на пазара през 1979 година.SST 125/ SST 250 е малък, евтинмотоциклет с двутактов двигател с въздушно охлаждане, който обаче може да сепохвали с летите си джанти.

 

Моделът е доста успешен, затова през първите години от съществуването си от Cagiva насочватпроизводството си основно към модели от серииSST и SXT “двойна употреба”.

 

Мотоциклетитеса с:

 

      Едноцилиндрови двигатели

      двутактови двигатели с въздушноохлаждане

      тръбни дуплексни рамки

      телескопична предна вилка

      задно окачване на махалото

80 - те - години на бурен възход

В началото на 80 - те години Cagiva вече е утвърденакомпания, с повече от 140 служители иградските ѝ серии мотори се радват на популярност. Но точно по това времепроизводството на италиански моторизапочва да търпи големи загуби, тъй като на пазара се появява силна конкуренция в лицето на японскитепроизводители.

 

Тогава братята Кастильони разработват великолепна маркетингова стратегия, която дава много добрирезултати. Идеята им е да разработят и предложат на пазара мотор с високо качество, който не отстъпва като технически характеристикина японските мотори, но който да се предлага на разумна цена и да може да сеподдържа и обслужва лесно.

 

Стратегията- високо качество + разумна цена + добро обслужване дава невероятни резултати и товапозволява на Cagiva да се превърне в единствения италиански производител,способен да устои на нахлуването на японскитемотори на италианския пазар.

 

През 1983 година италианската мотоциклетна компания  разширява производствения си списък като къмградските мотоциклети прибавя производство на мощни мотори със собствен дизайн и с двигатели на Ducati. Така на пазара се появява Cagiva Aletta Rossa.

 

Малко след Alettaдебютира и  W5XT Ala Azzurra  -мотоциклет с V - образен двигател наDucati, който развива максимална скоростот 195 км/ч. През същата година излиза и един от най-популярните модели задвойна употреба на Cagiva - Elefant.

 

На следващата година дебютира спортния модел GP125S, а през 1985 година излиза Cagiva Aletta d’Oro.

 Cagiva

 

Сътрудничеството с Ducati е толкова успешно, че  Cagiva купуват компанията през 1985 година, за да я спасят отфалит.  Ducati е собственост на  Cagivaдо 1996 година и през тези близодесет година на пазара излизат изключително успешните модели като Ducati 916, Ducati Monster и други.През този период мотоциклетите, които произвеждат излизат на пазара под иметоDucati, тъй като от Cagiva смятат, че Дукати епо-разпознаваемо е име.

 

След успешната покупка на Ducati Cagiva продължава да търси нови начини да разширипроизводството си, закупувайки новимотоциклетни компании. Така последователно става собственик на Moto Morini през 1985 година, на шведската Husqvarna през 1987 година ина MV Agusta през 1991 година.

 

На практика италианският производител се превръща в една отнай-мощните и големи мотоциклетни компании в света.

 

Моторите Cagiva и състезателнитеспортове 

Превръщането на Cagiva в един отнай-големите производители на мотори в света се дължи до голяма степен на стартирането на мащабна кампания запопуляризиране на състезателните мотори, които произвеждат. Кампаниятавключва привличане на популярни мотоциклетни състезатели, които да участват всветовни шампионати пилотирайки спортни мотори Cagiva.

Състезатели като PekkaVehonen, David Strijbos, Ранди Мамола, Еди Лосън, Джон Кочински печелятредица състезания като “Париж - Дакар”и световни шампионати по мотокрос.

Топ модели на Cagiva

Cagiva Raptor

Този модел мотоциклет съчетава неповторимия италиански стилс мощта на японските двигатели. Моделът е сравнителнолек (139 кг) и макар да е съссреден работен обем е с отлични показатели. Това е мотор, който е едновременностилен, елегантен и с добра мощност и може да задоволи дори и най-претенциозните любители намотоциклетите.

 

Новата версия на CagivaRaptor 125 дебютира на пазара през 2013 година. Оборудван е с еднолитров,двутактов двигател с въздушно охлаждане, шестстепенна трансмисия, подобренаизпускателна система. Що се отнася до окачването, рамката на  Raptor 125 сесъстои от 40 - милиметрова обърната предна вилка и заден амортисьор, който ерегулируем при отскачане и затихване.

 Cagiva

 

 

Cagiva Elefant

Elefant 125 излиза за пръв път на пазара през 1983 година.Моделът е специално разработен, за да вземе участие в състезанието “Париж - Дакар”. За съжаление този първи моделвъпреки, че е оборудван с V - образен двигателна Ducati и има рамка Traille не постига големи спортни успехи.

За разлика от него обаче, следващите версии на Elefant спо-голям обем успяха да се наложат и да станат едни от топ моделите на Cagiva.

 

Една от такава популярна версия на Cagiva е Elefant 750 С.

Моделът е с:

 

      максимална мощност 54 к.с.

      максимален въртящ момент от 64 Нм

      четиритактов V - Twin двигател

      петстепенна ръчна скоростна кутия

 

Моделът е много подходящза екстремни ездачи, които искат да изследват заобикалящата ги средаколкото се може повече.

 

Elefant 750 е оборудван с:

 

      45 - милиметрова телескопична вилка

      регулируемо задно окачване

      предни и задни дисковиспирачки

      двойно седло

      малък багажник

      регулируемо предно стъкло запо-голяма защита

 

От всички версии, Elefant 900 си остава “красавицатана бала”.

Този модел е създаден, за да впечатлява и печели състезания.Elefant 900 е оборудван с чисто новарамка, оборудван е с двигател Ducati900SS, с електронен инжекцион Weber-  Marelli и петстепенна скоростна кутия.

 

За съжаление, въпреки подобрения си дизайн, Elefant 900 неуспя да покаже възможностите си, заради наложенитефирмени промени в италианската компания. Въпреки това обаче Elefant 900 сиостава един от най-обичаните и търсени мотори от любителите на ездата извън пътя.

Cagiva Mito

Cagiva Mito се произвежда от 1990 до 2012 година и е един отнай-популярните модели на италианския производител. Може да се каже, че това емотор, който съчетава в себе си модерната и свежа визия на спортен мотор, койтоуспешно може да се кара и извън пистата.

 

CagivaMito SP52дебютира на пазара през 2009 и 2010 година. Моделът разполага със 125 - кубиков едноцилиндров двутактовдвигател с шестстепенна скоростна кутия и достига максимална мощност от 25 к. с. при максимален въртящ момент 23 Нм.

 

Mito SP52 е един от “най-чистите” двутактови мотоциклети поотношение на вредните СО2 емисии,тъй като е оборудван с най-ново поколение електроннасистема за карбурация (ECS).

 

Освен това моделът разполага със стандартното за моторитеCagiva оборудване, което включва:

       Двойни фарове

       Цяло регулируемо предно стъкло

      Двойна седалка, която може да серазделя

      Летни алуминиеви джанти

      Панел за инструменти

      40 - милиметрова обърната вилкаMarzocchi

      Регулируеми предни и задни дисковиспирачки

      Моно амортисьори

 

Cagiva 

Следващото поколение Cagiva Mito SP525 излиза на пазара през2012 година. Моделът е с двутактов едноцилиндров двигател, който осигурявамаксимална мощност от 12.07 к.с. при9000 оборота/минута и 11 Нм при въртящмомент 7500 об/мин.

 

Дизайнът на модела е аеродинамичен,разработен специално, за да може да се постигне максимално “сливане” на ездачас мотора.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар