30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Моторите Kawasaki

OT LINSON MOTO

Моторите Kawasaki

Японскатакомпания Kawasakiсеориентира към производството на мотоциклети едва след края на Втората СветовнаВойна, но късният старт не ѝ пречи да стане един от най-силните играчи не самов Япония, но и в света.

В края на 60-теи началото на 70-те години на миналия век компанията вече се е наредила средлидерите в бранша и еизградила репутация, създавайки емблематични серии на мотори Kawasakiкато Нинджа, Вулкан, Versus,Z и т. н.


Моторите Kawasaki

За да станеглобалната компания, каквато е днес обачеKawasaki е трябвало да измине дълъг път, вначалото на който стои един амбициозен японец -ШозоКавазаки.

История на KawasakiGroup

Всичко започвапрез 1878 г., когато роденият в семейството на продавач на кимона ШозоКавазаки се мести от Кагошима (където е роден) в Токио иосновава корабостроителница, която нарича KawasakiTsukiji.

Първоначалнокомпанията на Кавазаки произвеждала единствено кораби, но това не билодостатъчно за Шизо и той копнеел да развива бизнеса си. Така лека-полека освенкораби, в корабостроителницата започнали да се конструират и произвеждат парнитурбини, локомотиви, товарни и пътнически вагони и мостови греди.

През 1918 г. към KawasakiTsukiji се създава отдел„Въздухоплавателни средства” и така компаниятапоставя основите на технологичните нововъведения в самолетостроенето,построявайки през 1922 г. първите метални самолети в Япония.

По време наВтората Световна война подразделенията на Кавазакиработят основно за нуждите на японската армия, произвеждайки бойни кораби,подводници, двигатели и самолети за авиацията, влакови композиции, мостове,железопътни линии и т. н.

След поражениетовъв ВСВ авиационната дивизия към Кавазаки е разпусната и ръководството накомпанията взима решение да замени производството на самолети с производство надвигатели за мотоциклети.

Първите сидвигатели за мотоциклети Кавазаки разработват през 1950 г., а през 1951 г. разработват и първите си двутактови и четиритактовидвигатели, които монтират на мотоциклети на компания „Noriz”.

През 1954 г.отяпонската компания изкарват на пазара първите си собствени прототипи на скутериBikescooter KV-2, от които са продадени едва 200 бройки.

След тованетолкова добро начало, Kawasaki решават да променят начина си на действие изапочват сътрудничество в сянка с една от водещите по това време японскикомпании за производство намотори -Meguro.

Моторите Kawasaki

В края на 50-теи началото на 60 - те години Meguro се намирала пред сериозен упадък. От една странатова се дължало на натиска на големите корпорации, които се опитвали да изтикатпо-малките от пазара, а от друга страна бил фактът, че Meguro едва успявала дапроизведе максимум до 10 000 мотоциклета годишно, които не се отличавалинито с дизайн, нито с характеристики, а това нямало как да донесе популярностна марката.

Ръководството накомпанията трябвало да реши дали да се откаже напълно от производството намотоциклети или да реорганизира компанията и да започне сътрудничество сКавазаки.

Така,благодарение на сътрудничеството си с Meguro, през 1957 г. Кавазакизапочват масово производство на първия си мотор.Мотоциклетът бил оборудван с двигател Kawasaki,но се продавал под марката на Meguro -„Meihatsu”, тъй като марката Кавазаки не била официално одобрена.

Сътрудничествотомежду двете компании трае едва няколко години, след което Кавазаки изкупува Meguro и компанията престава да съществува.

През 1961 г.маркатаКавазакие одобрена официално и с това се поставя началото напроизводството на моторите Kawasaki.

Моделите, които правят маркатаКавазаки разпознаваема по цял свят

 

Серията B8125е първата, която излиза под марката Кавазаки. Първият модел излиза през 1962 г.и е базиран на предшественика си MeihatsuB7.Моделъте оборудван с двутактов двигател Kawasakiс мощност от 125 куб.см., 8 к. с. при 8000 оборота в минута, който е проектиранна базата на технологиите, които компанията е разработила за производството насамолетни двигатели.

Макар, че тозипърви модел се счита за един от най-практичните модели на Кавазаки и имасравнително добри продажби, все още марката не е достатъчно популярна в Япония.Затова японската компания насочва усилията си към моторните състезания и зацелта създава следващия модел от серията- B.

B8М(Red - TankFurore) е първият спортен модел на Кавазаки и първият модел, който епродаван като серия състезателни мотори. Базиран на B8125, състезателниятмодел разполага с 12 к.с. и има четиристепенна скоростна кутия. Този моделучаства в различни състезания и се представя много добре, заради което сесчита, че тъкмо с неговата поява през 1963 г. започва състезателната традиция на Kawasaki.

През 1966 г. напазара излиза един от най-емблематичните моториKawasaki-W1650

Двуцилиндровият W1 с 650 кубика енай-големият и мощен мотор, произвеждан до тогава в Япония. Неговата репутация,надеждност, сигурност и производителност го правят един от най-популярните ипредпочитани модели на Кавазаки в Япония.

Моторите Kawasaki

Отличнотопредставяне на родния пазар наbобачене успяло да повлияе много на популярността на марката на външните пазари иособено на САЩ - пазар, на който японската компания искала да стъпи трайно.

Проблемът бил,че разглезените американци искали да яздят нещо по-мощно, бързо ускоряващо иманеврено и предпочитали британските мотори пред японските.

За да успеят дастъпят стабилно на американския пазар, от Кавазаки пускат на пазара моделите Kawasaki A1 Samurai (с 250 кубика) и Kawasaki A7 Avenger (с 350 кубиковдвигател).

Модел А1 Samuraiе оборудван с двигател с въздушно охлаждане, петстепенна скоростна кутия,вградена в блока, дискови клапани на всеки цилиндър, барабанни спирачки и т.н.Моторът ускорява до максимална скоростот 161 км./ч. и покрива разстояние от 400 метра за 15 секунди. Този моделсе превръща в истински лидер на световния пазар в продължение на 5 години(докато Хонда не започва да произвежда мотори от този клас).

Kawasaki A1 Samuraiима своя звезден миг, но истинското признание на моторите Kawasaki идва през1968 г. с появата на първия топ модел на японскатакомпания - Н1.

MachIII,както още се нарича Kawasaki Н1 е оборудван с три цилиндъра с редово напречноразположение, които работят в двутактовцикъл. Зад цилиндрите са разположени трикарбуратора, така че вместо дискови клапани използва бутално - контролиранвход.

Моделът е с двеизпускателни тръби, разполага с петстепенна скоростна кутия, вградена вединичен агрегат, рамка с телескопични предни вилки, барабанни спирачки, задноокачване и може да достига максимална скорост от 193 км./ч.

Моторите Kawasaki

Въпреки, чесветът полудява по този модел на Кавазаки, той си има и немалко недостатъци. MachIIIимакъсо междуосие и при висока скорост често не можел да осигури голяма стабилности се вдигал на задно колело, освен това харчел много бензин и се контролиралтрудно особено при навлизането в завой. Въпреки тези недостатъци, този моделнамира много верни фенове по цял свят.

От Кавазаки негубят време и възползвайки се от славата на MachIIIсамо две години по-късно изкарват на пазара още два модела от по-нисък клас250-cc S1 и 350- cc S2. Идвата модела са добре приети, но от японската компания са наясно, че дните надвутактовите мотори са преброени и е време да се обърнат взор къмчетиритактовите мотори.

В началото на 70- те години от Кавазаки започват работа по създаването на нов, мощен четирицилиндров мотоциклет. Предиобаче успят да го изкарат на пазара от Хондаги изпреварват и освобождават Honda 750 - Four.

Кавазаки севръщат отново към чертожната дъска и през 1972 г. на изложението в Кьолнпредставят Z1.Моделът надминава съперника си от Хонда по почти всички техническихарактеристики.

Z1на Кавазаки е с двигател с обем 903 куб. оборудванс два горни разпределителни вала. Освен това моделът е допълнен с електрическистартер, четири изпускателни тръби и може да развива скорост до 209 км./ч.

През следващитегодини японската компания работи по разширяването на състава на Z1. През 1976 г. напазара излизаZ11000, Z1300 (1978),Z400FX (1979).

Един от най-забележителните мотори Kawasaki вцялата история на компанията излиза на пазара през 1984 г.

GPZ900R „Ninja”е първият модел накомпанията, който е с вграден двигател с водно охлаждане и може да достигне скорост от 250 км./ч.KawasakiNinjaощес излизането си на пазара впечатлява не само с иновативен дизайн и елегантност,но и високата скорост, която развива. Това превръща модела в един от топмоделите на Кавазаки за всички времена.

След този първи,емблематичен модел от Kawasakiпродължават да развиват серията, като през годините изкарват на пазара няколкопоколения.

Моторите Kawasaki

През 1985 г.японската компания изненадва с още един хитов модел, който представя наобществеността. Това е нов тип мотоциклет, който е оборудван с двуцилиндровV-двигателис два горни разпределителни вала исистема за балансиране на валовете. Серията се нарича Вулкан и впечатлява сприсъствието си на пътя.

Моделите от серията Vulcan 1700 разполагат сусъвършенствани технологични характеристики като К- АСТ ABS, електронен круизконтрол, висококачествена аудио система, допълнена с iPod контролери други. Най-новият модел от сериятаVulcanS предлага комфортно и сигурно шофиране, напълно подходящо и за градскиусловия.

KX е друга популярнасерия на моторите Kawasaki, които от въвеждането си през 1973 г. не са изменили на философията си „BuilttoWin”. Тези невероятнимашини са проектирани за професионални ездачи и през годините успяват дапомогнат на състезателите на Кавазаки да печелят състезание след състезание.

С модели отсерията KXна Кавазаки печелятшампионата AMA Supercross, включително четири последователни години (от 2011 г.до 2014 г.) Серията KXпредлага отлична селекция от модели както за тези, които се стремят даусъвършенстват уменията си в спортните състезания, така и за тези, за коитоездата е просто любимо хоби.

Няма как да неспоменем моделите от серия Versys,които без никакво съмнение се нареждат сред топ моделите на Кавазаки. Versys сауниверсални спортни мотоциклети, които са проектирани да предоставят вълнуващаи комфортна езда.

Първият модел отсерията Versys 1000 предлага голямамощност, стабилно окачване, изправена позиция на каране и значително по-голямопредно стъкло, което гарантира комфортно шофиране по пътищата на страната. Versys 650 пък разполага с ParallelTwinдвигател с голям въртящ момент с ниска и средна гама, което го превръща ведин от предпочитаните за езда мотори Kawasaki.

Японскатакомпания разработва и предлага още няколко модела от тази серия с различнидвигатели, които могат да отговорят на различните нужди на потребителите.

KLX са модели сдвойно предназначение и предлагат страхотни офроуд моментикакто за начинаещи, така и за професионалисти. Моделите са оборудвани счетиритактови едноцилиндрови двигатели, с истинско офроуд окачване и Uni - Trakзадно окачване, което осигурява стабилно управление както по градските улици,така и по неасфалтирани пътеки.

Спортните успехи на моторитеKawasaki

Моторите Kawasaki

Подобно наостаналите големи производители на мотоциклети и Кавазаки развиват активнасъстезателна дейност през годините. Японската компания залага на различнитеспортни състезания, защото е наясно, че ако иска да увеличи популярността на мотоциклетите си, те трябва не само давзимат участие, но и да печелят спортни състезания.

Първите спортнипобеди идват през 1969 г., когато е спечелено първото състезание. Този успех седължи на американския състезател по моторни спортове Дейв Симмънс, който побеждава съперниците си управлявайки моторКавазаки.

През следващитегодини състезатели на компанията продължават да участват в състезания и дапечелят предни позиции, но не успяват до достигнат до първото място. Успехътидва в средата на 90-те години, когато Скот Ръсел печели първата шампионска титла за Кавазаки. След тази голяма победаследва още една през 2013 г., когато шампионската титла за Кавазаки печелибританеца Том Сайкс.

Приобщаванетона Сайкс към семейството на Кавазаки подобрява значително работата в екипа наКавазаки. Британецът не само печели титлата, но и участва и печели редицасъстезания за японската компания. През 2014 г. Кавазаки удължават договора на Сайкс, като се надяват той да продължида се състезава толкова успешно и за напред.

Къде са днес моторите Kawasaki?

През всички тезигодини до днес японската компания не спира да ни изненадва предлагайки ни все по-мощни, комфортни и иновативни моделимотоциклети.

Днесмотоциклетите с марката Кавазаки са представени във всички класове, астандартите на някой от класовете са формирани точно от тази марка. Компаниятасе развива активно в посока предлагането на електрическидвуколесни превозни средства.

В началото на2015 г. Кавазакиполучи патент за първияси електрически мотор, затова се надяваме, че в най-близо бъдеще ще можемда се насладим на първия модел електрически мотоциклет с марката Kawasaki.

 

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар