30 ДНИ право на връщане

30 ДНИ право на връщане

Широка гама от продукти

Широка гама от продукти

изпращане до 24 часа

изпращане до 24 часа

Безплатна доставка

Безплатна доставка

Покупки на изплащане

Покупки на изплащане

Х
30 ДНИ право на връщане
30 ДНИ право на връщане

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Х
Широка гама от продукти
Широка гама от продукти

Искате магазин, който предлага както мото екипировка на световни марки, така и мото части и аксесоари. Тогава ние, от LINSON MOTO, сме вашият магазин.
Младият ни и амбициозен екип се старае непрекъснато да обогатява продуктовата гама, за да можем да задоволим всяко едно желание на нашите клиенти.

Х
изпращане до 24 часа
изпращане до 24 часа

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Х
Безплатна доставка
Безплатна доставка

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Х
Покупки на изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Моторите Peugeot

OT LINSON MOTO

Най-голямата и популярна френска компания Peugeot е позната повече като една от водещитекомпании производителки на автомобили. Но Peugeot е и най-старият производителна скутери в света.

 Моторите Peugeot

История на моторите Peugeot

 

Историята на Пежо започва с Арман Пежо, който през 1882година стартира производство и дистрибуция на велосипеди. Няколко годинипо-късно той решава да произвежда мотоциклети и търси фабрика, в която дазапочне производството им.

Тогава братовчед му, Юджийн Пежо му предлага фабриката си вБолио. Така, през 1896 година братовчедите стават съдружници, създават акционерното дружество Societe Anonymousmedel Automobilies Peugeot и започват производството на автомобили,велосипеди и мотоциклети.

Първите модели на мотори Peugeot

 

Първият мотоциклет на PeugeotMotorcycles е представен на Световното изложение в Париж през 1898 година.Въпреки, че моделът е много иновативен за времето си, до серийно производствоне се стига.

От Peugeot не се отчайват от този първи неуспех ипродължават разработките на мотоциклети. Така през 1901 година представят наизложение отново в Париж първия си„истински” мотоциклет, наречен Motobicyclette.

Мотоциклетът разполага с швейцарски ZL двигател с работен обем 198 сс, който произвежда 1,5к.с. Освен това е оборудван със задвижване на ремъка на задното колело и съсзадна спирачка.

Само две години по-късно на пазара излиза нов модел мотор Peugeot. Новият модел есъс специално проектирано шаси и сдвигател ZL с мощност от 2 к. с. Двигателят е монтиран вътре в рамката, а спирачките вече действат и на двете колела.

Наследващата година от Пежо разработват собствен двигател, а през 1904 година пускат напазара нов модел мотор със собствен двигател Peugeot с работен обем от 238 см3 и мощност от 2,5 к. с. Новият модел развиваскорост от 60 км/ч, което било улеснено от специалната „мека” предна вилка,проектирана на братовчедите и наречена от тях Truffault.

През 1904 година от френската компаниярешават, че е време да се появят на състезателната сцена

 

За да се изправят пред водещите до тогава мотоциклетни компании, от Peugeotразработват специално, олекотено шаси, оборудват мотора със специални гуми с диаметър 650 мм и поставят V - образен двуцилиндров двигател (1489 см3, 12 к.с.)

През 1914 година от Пежо разработват нов, двуцилиндровдвигател с 500 куб. см., който чупи всички световни рекорди за скорост,развивайки шеметната за времето сискорост от 122 км/ч. Следват победи в едни от най-престижните мотоциклетнисъстезания като Гранд При (1924 г.)и други.

Следват години на просперитет за моторите с марката Пежо, нопрез 1933 година французите срещат британската конкуренция, която предлага все по-атрактивни мотоциклети с мощни двигателина доста атрактивни цени.

За да отговорят на британските производители, Peugeot пускатна пазара два нови модела мотоциклети. МоделитеPeugeot 515 и 517 са с мощност от 500 кубика и са оборудвани с 4 - тактовидвигатели.

Представен на изложениетов Париж през 1933 година, Peugeot 515 поставя нов световен рекорд за 24 часав състезанието в Монтиери, достигайки средна скорост от 118,747 км/ч. Наследващата година отново Peugeot 515 поставя още 9 световни рекорда и сеутвърждава на най-бързия мотор в света.

 

 Моторите Peugeot

От големите кубици до скутерите

 

След краяна Втората Световна Война като повечето производители на мотоциклети и Пежо изпитвазатруднения. За да излязат от финансовата криза французите решават да секонцентрират повече върху двигатели спо-малък работен обем, които биха могли да привлекат повече клиенти зарадизначително по-ниските цени, на които моторитес малък обем на двигателя се предлагат.

Така, през 1955 година пускат на пазара първите модели скутери - S 55 и S 57. Скутерите са оборудвани седноцилиндрови двигатели с работен обем от 125 сс, който е вдъхновен отпо-ранните модели на компанията.

Peugeot S 55 и S 57 стават изключително популярни не самовъв Франция и Европа, но и в целия свят, а Пежосе превръща в една от най-търсените марки мотопеди.

През 1974 г. на пазара излизат сериите на Peugeot Р103 и Р 104, продажбите накоито достигнат рекордни нива. (Само заедна година Пежо продават над 550 000 броя скутери).

Ерата на скутерите настъпва окончателно през 1982 година,когато от заводите на Peugeot излизат първитесерии скутери с пластмасова рама. Моделите SC и SX са революционни завремето си и стават най-популярнитедвуколесни превозни средства за градски условия в Европа.

През следващите десет години Peugeot създават много успешнисерии като скутерите SV, първиятелектрически скутер Scoot’Elec (1996 г.) и други.

В началото на новото хилядолетие френската компания пусна напазара новите серии скутери Satelis иGeopolis GT от 125 кубика, които станаха първите скутери серийно оборудванис ABS система.

През 2004 година на пазара се появява първият модулен Ludix 50, който е толкова успешен, че Пежо ставатсветовни лидери по продажби на скутери от този клас.

През 2005 година французите предлагат нова серия скутери отгамата Satelis с двигател от 125 кубика съссвърхпълнене с обемен компресор, а през 2010 година лансират и първия си електрически скутер E - Vivcaty.

През 2013 година от Peugeot разбиват всички стереотипи катопредлагат най-новата си и иновативна серия от триколесни скутери - Peugeot Metropolis.

 Моторите Peugeot

Миналата година (2019 г.) от мотоциклетното подразделение накомпанията представиха Peugeot Pulsion.Това е първият скутер от гамата UrbonGT, който разполага с технологията i - Connect.

Днес, мотоциклетното направлениена Пежо - Peugeot Scooters произвежда над 350 хиляди скутера и мотоциклети,които се продават на всички континенти.

Топ модели скутери Peugeot

 

PeugeotVOX 110

СериятаVOX 110 излизана пазара през 2014 година. Скутерът е оборудван с компактен, 4 - тактов 110 ссдвигател и въздушно охлаждане. Агрегатътпредава мощността си на задното колело с помощта на автоматична трансмисия.

Моделът тежи само 96 кг, което го прави един от най-лекитескутери в своя клас. Що се отнася до качеството на возене Peugеot VOX 110 еоборудван с 17 - инчови гуми и схидравлично окачване, което се справя отлично с малките неравности поулиците на града.

PeugeotSatelis 2 125i RS

Този модел скутери е малко по-спортната версия настандартния Satelis. Моделът е задвижван от най-новия двигател от 125 куб. см.,разполага със стоманено шаси с двойни 37- милиметрови преди вилици. Оборудван е с гуми Michelin Pilot SC и LED светлини, които увеличават плътността налъча с 35%.

Широкоъгълните несферични огледала, с които Peugeot Satelis 2 125i RSразполага осигуряват добър и ясен изглед отзад, а бордовият компютър на преднияпанел улеснява управлението на мотора изключително много.

PeugeotMetropolis

Metropolisе иновативен, триколесен скутер, който предлага високо ниво на гъвкавост. Благодарение насвоите компактни размери, той се справя много успешно в градското задръстване.

Трите колела наPeugeot Metropolis са задвижвани от 400i LED двигател с течно охлаждане,който развива 35 к. с. и 38 Нм въртящ момент. Агрегатът има потенциал дазадвижва модела с максимална скорост от150 kph и е свързан с автоматична трансмисия.

Metropolis е с модерен, иновативен дизайн, изключителностабилен, безопасен и удобен е за езда и е с висока производителност, добраманевреност и икономичност.

PeugeotDjango Evasion

Моделът е от 2014 година и се отличава с нео - ретро дизайни с пълен набор от специални функции, които му придават особен чар ииндивидуалност.

PeugeotDjango Evasion се задвижва от 125 кубиков, 4 - тактов двигател, койтогенерира достатъчно мощност за справяне с натоварения градски трафик.

Другите характеристики, които отличават Django Evasion са иновативните LED светлини,удобното отделение за съхранение на два шлема, допълнително отделение с 12 - волтов захранващ кабел за зареждане намобилни устройства, дигитално табло и стандартна багажна стойка. Скутерътразполага и със специална двойна седалка, Flyекран и SBC интегрирана спирачна система. 

Моторите Peugeot

PeugeotVivacity 3 50

Vivacity 350 епредназначен за начинаещи ездачи. Моделът се задвижва от 50 - кубиков 4 - тактов двигател, което не го прави най-мощниятскутер, но за сметка на това го прави най-икономичният в своя клас. Скутерът е с тегло от 95 кг, разполага с 8,5- литров резервоар, с удобно отделение за съхранение, има вграден часовники външен индикатор за температура на панела и 12 - волтово гнездо за зареждане на джаджи.


Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар