Безплатна доставка

Безплатна доставка

Покупки на изплащане

Покупки на изплащане

Широка гама от продукти

Широка гама от продукти

изпращане до 24 часа

изпращане до 24 часа

30 ДНИ право на връщане

30 ДНИ право на връщане

Х
Безплатна доставка
Безплатна доставка

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Х
Покупки на изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Х
Широка гама от продукти
Широка гама от продукти

Искате магазин, който предлага както мото екипировка на световни марки, така и мото части и аксесоари. Тогава ние, от LINSON MOTO, сме вашият магазин.
Младият ни и амбициозен екип се старае непрекъснато да обогатява продуктовата гама, за да можем да задоволим всяко едно желание на нашите клиенти.

Х
изпращане до 24 часа
изпращане до 24 часа

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Х
30 ДНИ право на връщане
30 ДНИ право на връщане

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Моторите Yamaha

OT LINSON MOTO

Ако сега випопитаме с какво свързвате марката Yamahaсме напълно убедени, че поне 90% от вас ще отговорят: „моторите Yamaha”.

И разбира се, щесте напълно прави, тъй като днес японската компания е сред най-известните производители на мотоциклети от всичкикласове. Производствените мощности на Yamahaса разположени в над 45 страни в света, а в предприятията на компанията работятповече от 100 000 души.

Моторите Yamaha


Началото…

Официално,компанията е създадена през 1955 г., което я нарежда сред младите компании втози бранш. По времето, в което е основана конкуренцията е била направо огромнаи YamahaMotor е трябвало да секонкурира с повече от 150 компании, които са произвеждали мотоциклети.

И все пак, Ямахае успяла не само да оцелее, но и да се наложи на пазара и зад този успех нестои само щастливата случайност или невероятния късмет на начинаещия, а нещомного по-значимо.

От часовниковите механизми имузикалните инструменти до моторите Yamaha

 

Историятана YamahaMotorнаистина започва едва през1955 г., но началото е поставено още през XIXвек от Taraguchi Yamaha.Още от раннадетска възраст Taraguchi се влюбил в часовникарството и с удоволствие ипостоянство изучавал механизмите начасовниците. Тази негова страст го превърнала в професионалист и многоскоро хората започнали да се обръщат към него не само за поправка и ремонт на часовници и хронометри, но и на сложно медицинско оборудване.

Веднъж отучилището, в което учил го помолили да поправи тръстиковия орган и Taraguchi севлюбил в музикалните инструменти. Започнал да изучава структурата наинструментите и сам да проектира и изработва такива. Така през 1889 г.се ражда Yamaha Organ Works, а през 1897 г.Taraguchi основава още една компания, която наричаNipponGakki.

Само за няколкогодини NipponGakki успява да се наложи като най-големият производител намузикални инструменти в света. Компанията произвежда музикални инструменти доначалото на Втората Световна Война, когато производството ѝ е пренасочено завоенни нужди. Докато трае войната в заводите на NipponGakki се произвеждат дървени витла за самолети…

С края навойната идва и обедняването на населението, рецесията и тогавашния президент накомпанията JenishiKavakami еизправен пред въпроса: „А сега накъде?”.

Kavakamiнаправил проучвания на следвоенния пазар и достигнал до заключението, ченаселението е толкова обедняло, че покупката на музикални инструменти няма да есред приоритетите му. За сметка на това винаги в такива тежки времена хората отчаяносе нуждаели от евтин и икономичен моторизиран транспорт.

Първи стъпки -1950 г.

„Ако ще правите нещо, тогава направете най-доброто,което е възможно”

JenishiKavakami

Следвайки товамото, през 1950 г. японската компания разработва първия си мотоциклет. Тъй катоне са много запознати с пазара, японците заимстват някой от основните елементина мотора от немскияDKW RT125, като добавят специално оборудване.

Моторът еснабден с двутактов агрегат с един цилиндър, с обем 125 см3, мощност от 5.6к.с. с въздушно охлаждане и с четиристепенна скоростна кутия.

Моторите Yamaha

Успехът на YA-1(„Червената стрела”) е толкова голям, че ръководството на компанията решава даотдели производството на мотоциклети в отделна компания… и така през 1955 г.официално се ражда Yamaha Motor.

В началото на1955 г. започва масовото производство на YA - 1, но ръководството на Ямахапланира не само да произвежда и продава мотори Yamaha на японския пазар, но да излезе насветовния пазар. Затова още същата година насочва усилията си към спортните състезания.

През 1955 г. Ямахаучастватв две спортни състезания сYA - 1-изкачването на Фуджи и вулкана Асама,където печелят и оставят зад себе си моторите на Хонда. Спечелването на тезидве състезания носят много голяма слава и популярност на моторите Yamaha и след победите самоза няколко дни в Япония са продадени над 200мотора YA - 1.

През следващатагодина YA - 1 участва в GrandPrix в САЩ,където заема шесто място и взима участие в най-трудното състезание замотоциклети на остров Ман.

Заедно с успехитепо състезания, през същата 1956 г. от Ямаха пускат на пазара подобрения модел YA-2(оборудван с 6.8 литров двигател), както и YC1, който е оборудван с двутактов едноцилиндров двигател с 20 к.с.

През същатагодина Yamaha се слива с изследователския институт Hamamatsu, с което се поставя едно ново начало. Благодарение натова сливане, Ямаха спира да копира дизайна на успешните модели на конкурентитеси и започва да разработва мотоциклетите си по свой собствен дизайн.

Следващатагодина е повратна за младата японска компания и за малко не проваля всичкипланове за налагане в света на моторите.

През 1957 г.Yamaha пускат на пазара първия си изцяло собствен модел мотоциклети -YD-1, който обаче има толкова многонедостатъци и понася толкова много критики, че от компанията изтеглят всичкипродадени мотоциклети, за да елиминират недостатъците им.

Само за една година делът на Ямаха на японския пазарспада от 13 на едва 3%...

Този грандиозенпровал може да откаже немалко компании, но за радостяпонците са народ, който епословичен със своята упоритост и постоянство и затова постигат успех там,където много други се провалят.

Така стигаме до1959 г., когато е и премиерата на подобрената версия на YD-1.YDS- 1 разполага спетстепенна скоростна кутия, двойна тръбна рамка, два карбуратора и мощност надвигателя от 22 к. с. Този модел се оказва изключително успешен и сред спортнитесъстезатели, и сред гражданите и е сред най-купуваните и предпочитани мотори вцял свят.

60-те години на 20 век - време навъзход на моторите Yamaha

60-те години наминалия век са много силни за японската компания, която за няма и 10 години сеналага стабилно на световния пазар и се утвърждава като една от най-иновативните компании производителки намотори в света.

След успеха напо-ранните модели, в началото на 60- те годиниЯмаха пускат на пазара ощеняколко модела катоYA-3 и АТ90, които са страхотна комбинация отполезност и спортна езда и това ги превръща в едни от най-популярните модели завремето си.

Японците неоставят нищо на случайността и след успеха наYDS- 1 продължават да развиват серията.Така на пазара се появяват последователно моделите YDS-2 (1962 г.) и YDS-3 (1966 г).

YDS-3 е първият мотор на Yamaha, който тотално завладява американския пазар, аследващият - YAMAHA TD1C 250 (1967 г.)отстранява конкурентите си поне за няколко години.

Моторите Yamaha


Истинскиятпробив за Ямаха обаче идва през 1968 г. с премиерата на DT-1. Този мотор ставаосновател на целия клас „Ендуро”.Моделът от 1968 г. си остава един от топ моделите на моторите Yamaha за всичкивремена. Мотоциклетът е оборудван седноцилиндров двигател с размери 230 см3 и петстепенна скоростна кутия. Вдопълнение моделът може да се похвали с високпросвет, ниско тегло (112 кг.) и дълго окачване на хода.

Десетилетието от60-та до 70-та е десетилетие на просперитет, разширяване (Ямаха излизат отграниците на Япония и създават заводи в други части на света) и на иновациикато въведената през 1963 г. системаAutolube,която създава дозирано подаване на масло към втулките на цилиндрите и основнителагери.

Началото на70-те години идва с глобална петролна криза и това налага Ямаха да коригиратпроизводството си, ако искат да не изпаднат от пазара.

И разбира сеяпонците се справят много успешно с всички предизвикателства. Като за началоизкарват на пазара първия си мотор с четиритактовдвигател - XS- 1. Той е оборудван с двигател с мощност650 куб.см., отличава се с големиразмери и висока мощност.

След това идваред на моторния скутерPassol, койтое изключително икономичен. Скутерът еоборудван с двутактов едноцилиндров двигател от 49 см3, може да достигне до35 км./ч. и тежи само 45 кг.

През 1973 г. продуктовата гама на моторите Yamaha е обогатена с модела YAMAHA RD350. Моделъте оборудван с въздушноохлаждан редови двуцилиндров двигател, а скоростта, коятоможе да развие е до 149 км./ч.. YAMAHARD350 се нарежда сред топ моделите на японския производител, тъй катопредлага освен сигурност, надеждност и лекота и много приемлива цена.

През 1975 г. епремиерата на моделXS360,който е оборудван с двуцилиндров двигател с обем от 358 кубика и шестстепеннаскоростна кутия, а малко по-късно излизат и модел XS250 и най-обещаващият моделXT500 Enduro.

XT500 еоборудван с едноцилиндров четиритактов двигател 499 см3 и мощност и 30 к.с.Този модел е наречен „с двойно предназначение”, тъй като скоростта, която можеда развие е до 140 км./ч., което осигурява едно доста комфортно шофиране напътя, а тъй като е лек (139 кг.), тесен и с голям просвет може да гарантира имного добро и стабилно шофиране извън пътя.

Безспорно XT500 Enduroможе да се нареди сред топ моделите на Ямаха, още повече, че благодарение нанего японската компания печели Париж -Дакар през 1979 г.

През 1978 г. епремиерата на един от най-добрите и популярни модели на моторите Yamaha - XS1100. Това е първият моделмотоциклети на японската компания с вграден четирицилиндров двигател и на негосе основават всички останали мотоциклети на марката, които са създаденипо-късно. (XS1100 е снабден с вграден четирицилиндров двигател с 95 к.с. свъздушно охлаждане и с карданен вал).

Две годинипо-късно на пазара излиза и първият мотоциклет на Ямаха с класически Vдвигател с два цилиндъра и с въздушно охлаждане- Yamaha Virago 750. Този модел се превръща в един от най-популярните мотори вцял свят и се произвежда в различни модификации цели 17 години.

Следващатауспешна иновация на марката е моделFZ750. Моделът се въвежда на пазара през1985 г. и е първият в света мотор оборудван с 5-клапанен двигател с два разпределителни вала. FZ750 сесчита за един от най-добрите моделите на Yamaha, заради използването наалтернатор, разположен зад цилиндрите, за да се намали ширината на двигателитеза по-добър просвет.

През 1987 г.инженерите на Ямаха разработват първата напълно регулирана изпускателна системаEXUP.

1990 г. - концепцията „кандо”

В началото на90-те години на миналия век японската компания променя изцяло корпоративната сифилософия, залагайки на концепцията „кандо”(„кандо” е сложен японски термин за чувство на удовлетворение и щастие). С тазипромяна в корпоративната си политика от Ямаха се надяват да постигнатположително взаимодействие между клиентите и продуктите, които компаниятапроизвежда и предлага.

Ръководството наYamaha все повече залага върху изследванията на очакванията на клиентите и сестреми да задоволи техните желание и изисквания.

Следвайки тазисвоя политика японската компания изкарва на пазара няколко много успешни моделакато туристическия моторGTS 1000 от 1992 г., чиито характеристики включват добра защита срещу вятър, информационнотабло, регулируемо окачване, инжектор и т.н.

През 1997 г.излиза моделYZ400F, благодарение на който Ямаха става световен шампион по мотокрос,а моделът и до днес се смята за четиритактовалегенда в света на моторните спортове.


Моторите Yamaha

През следващатагодина японците представят дебютния си модел на спортен мотоциклет YXF-R1,който е с тегло само 177 кг. Моделът е с четирицилиндров двигател с обем 998см3 и капацитет от 150 л.

Новиятвек идва с нови промени вяпонската компания.

През 2001 г. начело на Ямаха заставаТоруХасегава,чийто приоритет е създаването на уникални технологии, които да отличат моторитеYamaha от конкуренцията.

Две от тях - новметод за леене на алуминиеви дискове и нова система за впръскване на горивотона четиритактовите двигатели стават символични за цялата индустрия и днес нямакомпания, която да не се възползва от тях.

От 2000 до 2010г. от Ямаха разработват и изкарват на пазара успешни модели като:

·       TMAX-супер спортен макси скутер, който се превръща в истински пробив за компанията.Наричан заради внушителните си размери и мекото си возене „диван” TMAX еоборудван с двуцилиндров четиритактов двигател с 499 см3. Моделът е толковауспешен, че през 2018 г. излезе подобрената му версия.

·       MT-01-този модел на мотори Yamaha е от клас neyk-bikes и е оборудван с двуцилиндров V- двигател с капацитетна въздушно охлаждане от 1670 см3 и капацитет от 90 литра. Други важнихарактеристики на този модел са алуминиевата рамка, петстепенната скоростнакутия, верижното задвижване, спортното окачване и спирачките.

·       YZF-R6 - моделът излизапрез 2006 г. и се превръща във флагман на продуктовата линия на японскатакомпания. Този модел е първият мотоциклетс YCC-T система (електронно контролирана дроселна клапа, която спомага запостигането на максимално ускорение).

През 2011 г.компанията произвежда първия си ЕндуроXT1200ZSuper Tenere. Моделът е не само с уникален дизайн, но е оборудван с вградендвуцилиндров агрегат с капацитет за охлажданена течността 1199 см3 и капацитет от110 л.

Характеристикитена XT1200Z Super Tenere включват още стоманена рамка, YCC-T система, задвижванена задните колела, регулируемо окачване и други.

През 2013 г. епремиерата наMT-09, който еоборудван с трицилиндров двигател с обем 847 см3. Според дизайнерите този моделима най-доброто съотношение между маса, мощност и въртящ момент.Характеристиките на MT-09 включватоще алуминиева лята рамка, шестстепеннаскоростна кутия, асиметрично задно махало,ABS, YCC-T системи и други.

И накрая, през2018 г. Ямаха представиха (и вече пуснаха за продажба) най-новото си творение-триколесен NIKEN GTSportTourer. Моделът е с две предни колела напредния мост и обещава да се превърне не само в един от успешните модели наЯмаха, но и в модел, който може да разчупи рамките и производството на мотори да премине на еднодруго, по-високо ниво.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар