изпращане до 24 часа

изпращане до 24 часа

30 ДНИ право на връщане

30 ДНИ право на връщане

Широка гама от продукти

Широка гама от продукти

Покупки на изплащане

Покупки на изплащане

Безплатна доставка

Безплатна доставка

Х
изпращане до 24 часа
изпращане до 24 часа

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Х
30 ДНИ право на връщане
30 ДНИ право на връщане

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Х
Широка гама от продукти
Широка гама от продукти

Искате магазин, който предлага както мото екипировка на световни марки, така и мото части и аксесоари. Тогава ние, от LINSON MOTO, сме вашият магазин.
Младият ни и амбициозен екип се старае непрекъснато да обогатява продуктовата гама, за да можем да задоволим всяко едно желание на нашите клиенти.

Х
Покупки на изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Х
Безплатна доставка
Безплатна доставка

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Подмяна на части в гаранция - какво да правим?

OT LINSON MOTO

Като активни потребители предполагаме, че поне веднъж сте попадали в неприятната ситуация да закупите мото продукт, който има фабричен дефект или който да дефектира само след няколко седмици работа. Това не е никак приятно, но се случва. И когато се случи е много важно да знаете какви са правата ви и как можете да замените дефектиралия продукт/частта.

 

 Подмяна на части в гаранция - какво да правим?

 

Как да процедирате, ако някоя част, която е в гаранция дефектира? 

В случай, че “изтеглите късата клечка” и закупите мото част с фабричен дефект или ако частта дефектира преди да ѝ е изтекла гаранцията, ваше право е да заявите рекламация към магазина, от който сте закупили артикула и да поискате подмяна.


Как да поискате подмяна?

 За да предявите претенциите си и да искате връщане и замяна на гаранционен продукт, трябва да влезете на страниците на магазина, да откриете категория “Обслужване на клиенти”. След това е добре да прочетете условията, при които магазина извършва подмяна на гаранционни продукти и да попълните формуляр за рекламация.

В него е добре да опишете детайлно проблема. Ако имате възможност, препоръчително е да прикачите няколко снимки на частта, за да визуализирате по-ясно дефекта. 

След като попълните формуляра трябва да се свържете с продавача чрез каналите за комуникация, които той е посочил. В рамките на разговора вие ще му изложите проблема си, а той ще ви предостави нужната информация за условията, при които може да бъде извършена подмяната. 

Ако пазарувате от физически (офлайн) магазин, тогава просто трябва да отидете в магазина и да се срещнете със собственика или управителя. Там на място ще ви бъде дадена информация какви са стъпките, които трябва да предприемете, за да подмените мото частта. 

Добре е да знаете, че без значение дали връщате дефектната част чрез куриер или лично, разноските по доставката ѝ са за ваша сметка.


При какви условия търговеца подменя дефектната мото част? 

След като заявите рекламация и установите контакт с продавача, той  ще изиска от вас да му върнете гаранционната част. Дефектната стока задължително трябва да бъде върната в магазина, за да могат оттам да извършат проверка, с която да установят какъв точно е проблема и  кой носи отговорността за дефектната стока. 

Проблемният продукт задължително трябва да бъде върнат заедно с платежния документ, който в случая изпълнява две основни роли. От една страна той служи за гаранция, а от друга - с него доказвате, че сте закупили частта от точно този търговец.  Почти всички търговци предоставят гаранция и приемат рекламации в случаите, в които частта, която е закупена и е в гаранция е с фабричен или скрит дефект, който да не е получен вследствие на употреба от страна на купувача. 

Казано по друг начин, ако сте използвали мото частта не както трябва, монтирали сте я неправилно или не сте ѝ оказали нужната поддръжка и тя е дала дефект, дори и да е в гаранция, продавачът не носи отговорност за действията ви и няма да признае гаранцията. 

Ако вината не е ваша, тогава търговецът ще ви предложи няколко варианта за подмяна на дефектната мото част, които могат да ви удовлетворят. 

Стандартно, вариантите, от които можете да се възползвате са няколко: 

      Подмяна на частта с нова (в случаите, в които частта е налична)

      Ремонт на дефектната стока (в случаите, в които това е възможно и вие го предпочитате като вариант)

      Възстановяване на сумата (в случаите, в които подмяна със същата част е невъзможна или когато дефектната част не може да бъде ремонтирана)

 

Възможно е и да ви предложат да подмените дефектната част с друга на същата или приблизителна стойност, ако проблемната не може да бъде ремонтирана или подменена с нова от същия вид.


Как се подменят части в гаранция в електронен и физически магазин? 

Няма никакво значение дали сте закупили продукта от реален или онлайн търговски обект. Начините за подмяна на дефектни части, които са в гаранция са идентични. И в двата вида магазини търговците изискват да представите касов бон (който служи като гаранция за закупения продукт), да не сте го използвали неправилно и дефектът да е или фабричен, или скрит (дефектът да е по вина на производителя на частта). 

На лице ли са всички тези условия, рекламацията ви ще бъде приета и частта ще бъде подменена с нова, ремонтирана или търговецът ще ви възстанови парите.


Как да сте сигурни, че мото частта е в гаранция и ако има проблем ще можете да я подмените? 

За да можете да предявите рекламация преди всичко трябва да сте добре информирани с условията, при които магазина, от който купувате частта работи. Казваме това, тъй като една не много малка част от българските потребители в желанието си да закупят продукт/част на по-ниска цена не обръщат внимание дали магазина предлага гаранция за продукта. Не обръщат внимание и при какви условия могат да подменят мото частта, ако тя даде дефект преди изтичането на гаранцията. 

За да сте напълно спокойни, че подмяна може да бъде извършена, нашият съвет е преди да направите покупката да разгледате внимателно магазина и да се запознаете с условията, при които предлага мото частите. Препоръчително е също така да не пазарувате части от магазини, които не познавате, за които има негативни отзиви или от такива, които предлагат мото части на “смайващо” ниски цени. Подобни магазини обикновено работят с нискокачествени части, произведени извън ЕС и често “пропускат” да предлагат гаранция на стоките си.

 

 Подмяна на части в гаранция - какво да правим?

Какви са правата ви, ако сте закупили част, която е без гаранция? 

Ако поради някаква причина сте закупили мото част, за която търговеца не предоставя гаранция, тогава в случай на дефект вие няма да можете да направите подмяна. Дори и да заявите рекламация, тя няма да бъде удовлетворена, тъй като продавача не носи отговорност за стоки, които са закупени без гаранция.

Единственият ви вариант в подобни случаи е да се възползвате от правото си да върнете закупената част. За да можете да го направите обаче трябва да не сте разопаковали продукта и той да е в добър търговски вид. Нужно е и да предоставите платежен документ за него и да го върнете на търговеца в определените от него срокове (стандартно сроковете за връщане на закупени продукти в около 14 дни от датата на получаване на закупения продукт). 

Спазите ли тези условия, имате право да върнете продукта, без да дължите неустойка или обезщетение на продавача. Той няма да изисква от вас и да посочите причините, поради която искате да върнете продукта и ще възстанови сумата, която сте заплатили за мото частта в посочените в условията срокове.


Как да подмените гаранционни части при покупка на чисто нов мотор? 

Ако сте закупили двуколесното си возило директно от дистрибутор на производителя, то със сигурност при покупката търговецът ви е посочил гаранционните срокове, от които можете да се възползвате. Ако докато моторът е в гаранция някоя негова част дефектира, просто трябва да се свържете със сервиза, който извършва гаранционен ремонт на модела и марката мотор, който сте закупили. Там ще извършат пълна проверка и ако се установи, че мото частта е с фабричен дефект ще я подменят с нова и оригинална част напълно безплатно. 

Ако обаче проблемът не е фабричен, а дефектът се е получил заради неправилна употреба или недобра поддръжка, гаранцията за него няма да важи и ще трябва да заплатите и частта, и услугата по подмяната.


Какво можете да направите, ако от магазина ви отказват подмяна? 

Ако сте закупили дефектна мото стока, но след проверката от страна на търговеца подмяна ви е отказана, можете да се обърнете към КЗП (Комисия за Защита на Потребителите). За целта трябва да влезете на страниците на КЗП и да подадете жалба. В нея трябва да опишете подробно проблема, да попълните коректно всички данни и да приложите платежен документ (гаранцията), както и всички останали документи, които удостоверяват, че сте получили дефектна стока. 

След като подадете жалбата, от Комисията (КЗП) ще я въведат с уникален номер в системата си. Когато ѝ дойде реда ще я разгледат, ще извършат обстойна проверка и ще се произнесат по случая ви. Ако се окаже, че частта е със скрит дефект, изработена е от нискокачествени материали или има друг фабричен дефект, ще задължат магазина да извърши нейната подмяна.

 

 Подмяна на части в гаранция - какво да правим? 

На всеки се е случвало да закупи продукт, който да се окаже дефектен. Не е никак приятно, но все пак понякога се случва. Мото частите не са по-различни от всички останали стоки, които ежедневно купувате. Понякога, дори и да произведени от водещ производител, може да се получи фабричен дефект. 

Понякога се случва и частта да дефектира по време на транспорта, съхранението и поради ред други причини. В случая нито продавача, нито вие имате вина за това. Затова, ако се окаже, че частта, която сте закупили за мотора си е дефектна, не бива да се ядосвате. Не бива и да се примирявате, казвайки си, че “такъв ви е късмета”. 

Защото както виждате, има начин да подмените дефектния продукт. Като потребител вие имате както задължения, така и права и ако сте сигурни, че частта не е дефектирала по ваша вина и пазите платежния документ за нея, просто трябва да се обърнете към вашия търговец. Ако сте се спрели на магазин, който държи на клиентите си (а ние вярваме, че повечето продавачи са такива), той без проблем ще извърши подмяната на проблемната част с нова.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар