30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Търговията с мото части и екипировка в условия на Ковид -19

OT LINSON MOTO

Пандемичната криза, в която светът попадна след разпространението на Ковид - 19 промени живота ни.В началото на пандемията голяма част от световните производства спряха да работят с пълния си капацитет,доставките намаляха, търговските обекти опустяха и търговията отбеляза огромен спад. Covid - 19 промени светаи той вече няма да е същият.

 Търговията с мото части и екипировка в условия на Ковид -19

 

Но животът продължава и ние се адаптираме към новите условия и продължаваме напред. Лека - полекасе възстановяват всички основни дейности (втова число и световните пазари и търговията), паниката отстъпва преднадеждата, а ние се връщаме към нормалнияси начин на живот (спазвайки всичкипротивоепидемични мерки).

Как се промени търговията с мото части и екипировка вусловията на коронавирус?

 

С обявяването на извънреднотоположение заради Ковид - 19 на 13 март у нас, физическите магазини запродажба на мото части и мото екипировка спряха временно да работят директно с клиенти. Това накара голямачаст от търговците да преминат изцяло към онлайн продажби, развивайкиелектронните си магазини за мото части и екипировка.

 

Преминаването към продажба на мото продукти от физически към електронни магазини се оказа достаразумен ход, от който печеливши са и търговците и клиентите. Търговците откриха начин да продължатдейността си, а потребителите - начин да закупят резервна част или мотоекипировката напълно безопасно и без да излизат от дома си.

Как работят електронните магазини за мото части вусловията на Ковид -19?

Търговците, които и предикоронавируса поддържаха и физически, и онлайн магазин просто преминаха изцяло онлайн и продължиха даразнообразяват продуктите и да предлагатна клиентите си стоките, от които имат нужда. За щастие, въпреки силнонамалелите доставки от вносителите намото продукти, те не спряха напълно и магазините не изпитаха липси напродукти. Това на практика позволи на всекизапален моторист да открие частта, аксесоара или екипировката, която мубеше нужна, без никакво забавяне.

За да направи покупкаот електронен магазин, клиентът просто влиза на страниците му, избирапродукта, който му е необходим и го добавя във виртуалната си кошница. Отмагазина обработват заявката и подготвят продукта за изпращане до адреса на купувача.

Единствената разлика, която се забелязва при търговията с мото части в условията накоронавирус е стриктното спазване на противоепидемичните мерки.

Какви противоепидемични мерки вземат в онлайн магазинитеза мото части?

 

Грижа за служителите

Служителите, които са отговорни за поддръжката на онлайн магазина и безпроблемното обслужване на клиентитепреминаха към работа от вкъщи, за да могат да предоставят висококачественообслужване, без това да застраши по никакъв начин здравето и живота им.

 

Дезинфекция на складовете и наличнитепродукти в тях

Складовете, в които се съхраняват мото частите и екипировката се дезинфекцират няколко пъти дневносъгласно противоепидемичните мерки, въведени от Министерството заздравеопазването. Това гарантира, че всяка една мото част, аксесоар или екипировка, който клиентът закупи епреминала през хигиенна обработка ипристига при него напълно дезинфекцирани.

Безопасна доставка

Куриерите, които доставят покупкатадо адрес на клиента са обучени и спазват всички правила за безопасност. Камионите им се дезинфекцират, асамите куриери работят със защитнимаски, шлемове и ръкавици.

 

Безопасно плащане

За да гарантират още по-голяма сигурност на клиентите си,голяма част от магазините за продажба на мотоциклетнирезервни части и екипировка предлагат безконтактно плащане на покупките придоставка.

 Търговията с мото части и екипировка в условия на Ковид -19

Коикатегории продукти бележат ръст в продажбите?

Общо взето, продуктите, които се търсеха преди пандемиятапродължават да се търсят и в условиятана Ковид - 19

 

Най-висок процент на продажбите се отчита при новите моделикаски за 2020 година, а едни от най-търсени са новите модели на Simpson, AGV, O’NEAL, SHARK, SHOEI идруги. Мото якетата, ръкавиците, ботушите, мото панталоните и джинсите също бележат ръст в продажбите. Споредтърговците това увеличение на търсенето на мото екипировка се дължи на факта,че въпреки пандемията запалените мотористи не смятат да пропуснат активния мото сезон.

 

Продукти като куфари и дисаги също са доста търсени презпоследните месеци от мотористите, особено от тази част от тях, които планиратда правят дълги преходи из страната. От мото частите най-търсени са гумите, фаровете, филтрите, акумулаторите както и всички части, от коитоклиентите се нуждаят, за да “стегнат”мотора си за езда.

 

По-слабо е търсенето на мотоаксесоари за тунинговане и части, които изискват при подмяната им да бъдепосетен сервиз. Експертите са на мнение, че намаленото търсене на подобни мото части се дължи на страха наклиентите да посещават сервизи в условията на пандемия.

 

Що се отнася до намаленото търсене на аксесоари като лепенки или други елементи за тунинговане,специалистите предполагат, че това се дължи на факта, че по време на икономическа криза по-малко мотористипредприемат действия за тунинговане на моторите си.

Правят ли се отстъпки при покупката на екипировка и моточасти от онлайн магазините?

 

За да подобрят още повече обслужването и да задоволятжеланието на клиентите си, почти всички търговци на мото продукти предлагат примамливи и изгодни отстъпки за голямачаст от своите продукти. Има магазини, които залагат на безплатната доставка при покупка над определена стойност, другимагазини предлагат намаление на маркови продукти, а трети предлагат при покупкана два продукта трети безплатен.

Търговията с мото продукти след отмяната на извънреднатаепидемична обстановка

 

С отпадането наизвънредните мерки заради коронавируса, отпаднаха и голяма част отзабраните. Търговците отвориха физическите си магазини и започнаха да работят снормално работно време и при спазване напротивоепидемичните мерки.

Търговията с мото части и екипировка във физическитемагазини се извършва, като магазините седезинфекцират по няколко пъти на ден, а служителите работят с маски и ръкавици. В магазините не се допускатповече от 5 клиента наведнъж. Работата на онлайн магазините продължи със същитетемпове, а доставките се правят без забавяне и в определените срокове.

Как се промени търговията на мото продукти презпоследните месеци?

 

Коронавируса нанесе доста щети във всички сфери на дейност и ще сани необходими месеци, дори години, докато успеем да се приспособим напълно къмновия начин на живот и търговия. От друга страна обаче пандемичната криза се оказа двигателя, който беше необходим затрансформацията и промяната в начина на търсене и предлагане на стоки иуслуги.

 

 Търговията с мото части и екипировка в условия на Ковид -19

Все по-често купувачите ще предпочитат да пазаруват онлайн, а търговците - да развиват електронна търговия,предоставяйки на потребителите си възможнонай-широката продуктова гама от своите продукти.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар