30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Моторите Aprilia

OT LINSON MOTO

Apriliaе италианска компания за мотоциклети,а марката е позната в целия свят. За да достигне до популярността, която имаднес обаче, Apriliaе изминала дълъг и изпълнен с обрати път…

Моторите Aprilia

Началото

Компанията серажда веднага след Втората Световна Война в италианския град Ноале (провинцияВенеция). Дружеството е основано отCavaliereAlbertoBeggio,който нямал никакво намерение да произвежда мотори. Алберто създал компанията,за да произвежда велосипеди и се справял много добре чак до края на 60 - те.

Всичко можело дапродължи така и днес да свързваме Apriliaс марка велосипеди, ако не бил синът на AlbertoBeggio- Ивано Беджио, който с присъединяването си към семейната компанияпрез 1968г. променил и нейната история…

Ивано, заразлика от баща си мечтаел да създаде мотоциклет, който да превземе италианскияпазар. Затова решава да стартира производството на евтини мотопеди, за да види дали компанията му ще може да намери мястосред останалите компании, производителки на мотоциклети.

Първият модел,който излиза от фабриката на Apriliaе мотопед, който представлявал най-грубо казано велосипед с монтиран на него 50куб.двигател. Мотопедът бил евтин, удобен и боядисан в златно и синьо. Не билнищо особено, но изненадващо дори и за Алберто и Ивано Беджио имал огроменуспех. Така започва реалната история на моторите Aprilia.

Първи стъпки по пътя към успеха

След тозиогромен успех, от Априлия взимат изключително важното решение да се ориентираткъм производството на мотоциклети и малко след като първият им мотопед излизана пазара изкарват още три модела - Colibrì,Packi и Daniela.

Признанието на Априлиякато производител на мотоциклети обаче идва през 1970 г. с освобождаването напървия 50cc Scarabeomotocrosser.Моделът се произвежда до средата на 70 - те години, като версиите му варират от50 до 125 кубика.

Колкото и да ебил успешен Scarabeo, до появата наследващия модел на моторите Aprilia,на младата компания се е гледало с леко снизхождение.

Всичко сепроменя, когато през 1974 г. италианците представят на изложението в Миланоновия си модел, наречен RC 125. Тозимодел, според почти всички експерти е първият истински конкурентен мотор, койтопроправя пътя към успеха на Априлия.

С RC 125,управляван от MaurizioSgarzani,компанията дебютира през 1975 г. на Световнотопървенства по мотокрос и заявява ясно, че е достоен конкурент на всичкисветовноизвестни производители на мотоциклети.

Титлите отспортни състезания не закъсняват и днес Априлия е марката, мотоциклетите накоято са спечелили 294 състезания за ГранПри и която държи рекорда за на най-голям брой спечелени състезания средвсички европейски производители.

До 2013 г.моторите Apriliaимат спечелени 53 световни титли и продължават да печелят и впечатляват в Мотокроса и Супермото.

След големияпробив на RC 125на спортната сцена,компанията пуска на пазара още няколко добри модела като Partner,Minarelli и други.

Златните 80 и 90

80-те години наминалия век са години на възход и растеж за италианската компания. Това едесетилетие, в което мотоциклетите Априлия печелят първите си титли на световнисъстезания по мотокрос, това е десетилетие, в което компанията навлиза наамериканския пазар, това са години, в които обемът на производството ипродажбите на мотоциклети се увеличават няколкократно, а Aprilia се превръща в една отнай-продаваните и предпочитани марки мотори в Европа.

През 1985 г.дебютира един от най-успешните мотори на Априлия-Tuareg,който разполага с двутактов двигателMinarelliвъв версиите от 50 и125сс и с двигателRotaxпри по-големите версии.

В края на 80-те,в заводите на компанията освен мотоциклети с малка кубатура започват да сепроизвеждат и мотори с висок кубичен капацитет. На пазара излизат RS, RX и Red Rose с версии от 50 и 125кубика, както и RS 250, който е оборудван с мощен двигател на Suzuki.

А когато през1988 г. от производствената линия на италианската компания слиза двойниятспортен мотоциклет Aprilia RX50никой не се съмнява, че моторите Apriliaмогат да превземат не само спортните писти, но и пътищата на Европа.

Моторите Aprilia

Следизключително успешния модел Aprilia RX50,италианците грабват сърцата на почитателите си с мотоциклета с двойнопредназначение от серията Pegaso.Моделът е оборудван с едноцилиндров двигател с пет клапана и е с работен обем от 600 и 650 кубика.

През 1990 г.компанията произвежда първия си скутерAtico,а през 1992 г. пуска на пазара скутераScarabeo,който се превръща в една от най-емблематичнитемашини на Aprilia за всички времена.

През 1992 г. есъздадено съвместно предприятие с Rotaxи BMW за производство на четири клапановия едноцилиндров модел F650 Funduroпод марката BMW. Моделът е много успешен и за 7 години от него са продадени над60 000 мотора.

През 1996г.обемът на годишно производство на моторите Aprilia надхвърля 100 000 мотоциклета,което превръща компанията в една от водещите производителки на мотори в Европа.

През 2000 г.Априлия придобива MotoGuzzi и Laverdaи става най-големият европейски производител на мотоциклети. От 2004 г. е частот семейството на Piaggio ипродължава да изненадва почитателите с иновативни мощни и елегантни моделимотори от всички класове.

След 2004 г.италианската компания пуска в продажба нова версия на емблематичния скутер Scarabeo, който се предлага с 50 до 500 кубика. Предлагат се и новипоколения при моторите, които радват много приятно със стил, иновации итехнологии. Такива модели са Shiver 750(първият модел с електронен дросел), Mana850 (оборудван с напълно електронна автоматична скоростна кутия) и други.

Топ моделите на Aprilia

Aprilia 650 Pegaso

Официалниятдебют на пет клапановияAprilia 650 Pegaso е през 1990 г. в Милано. Заедно с ощеняколко четирицилиндрови модела на Ямаха, Pegaso е един от първите моделимотоциклети оборудван с 5 клапана.

Дизайнерите наАприлия се стремят да създадат мотор, който внушава доверие у потребителите.Моделът е с увеличен обем на двигателя,с променени цилиндри и ход на буталата, а вместо система с един разпределителен вал разполага съссистема с два горни разпределителни вала, задвижванис верига. В резултат на това мощността имаксималният въртящ момент са се увеличили драстично.

Клапите (тривсмукателни и две изпускателни) се различават радиално, тежката стоманена рамкаот предходните модели е заменена с рамка от по-лека сплав.

През 1995 г.моделът е оборудван с по-мощен фар, рамката и окачването са модифицирани,цветът на джантата е променен от сребърен на бронзов.

През следващатагодина от Априлия пускат нова модификация на Pegaso 3, който е с напълно новдизайн, обновена рамка, подобрено седло, разпределителни валове и обем надвигателя. В резултат на всички тези подобрения, ApriliaPegaso се превръщав сериозен туристически мотоциклет.

Aprilia TX311

Aprilia TX311дебютира през 1985 г. и още с появяването си предизвиква огромен интерес.Моделът е задвижван от 276, 6 - цилиндров едноцилиндров двутактов двигател,който може да произведе скромните 17к.с. при 6400 оборота/мин. и да достигне до скорост над 75 мили в час.

Въпреки, че не еот най-мощните мотори, TX311 предлага комфортна езда в градски условия изабавни изживявания за любителите наофроуда. С шест скорости и съединител, който може да поеме сериозни удари,този модел е идеален избор за ездачите, които търсят мотоциклет, който може даим предложи еднакво добри изживявания и в градски условия и в офроуд среда.

Макар да е напръв поглед малка машина, TX311 разполага с доста интересни функции, които справо го нареждат сред топ моделите на моторите Aprilia. Задействането наспирачките се извършва от плаващ диск и барабанно устройство, окачването сеотличава с висококачествена хидравлика(задната моно шайба може да се регулира, докато моторът е в движение,предлагайки отлична прогресия на окачването, за да осигури на ездача възможнонай-добрия комфорт на шофиране в зависимост от околната среда).

Всичко това,плюс интересния дизайн правят ApriliaTX311 един от най-харесваните от младото поколение мотори на Априлия.

APRILIA RS250

През 1995 г. отзаводите на Априлия излиза един от най-успешните модели на компанията за всичкивремена. APRILIA RS250 е 250 ссмотоциклет с V-образендвигател.

Моделът еоборудван с усъвършенстван V-twinдвигател RGV на Suzuki с ъгъл на наклона от 90 градуса и е толковасъвършен, чеслед въвеждането му не са правени големи промени.

Дизайнът наRS250 е стилен и елегантен, а превъзходната диагонална алуминиева рамка, скоято е оборудван му осигурява толкова добро сцепление и управление, че всравнение с него големите тежки спортни мотори изглеждат изключително тромави ибавни.

Интегрираната 40мм. предна вилка и прогресивният заден амортисьор придават на модела гъвкавости осигуряват сигурно управление. Единствено няколко малки недостатъка като не добре разположените огледала, матоватадекоративна графика и тесния отвор на резервоара развалят мъничкоцялостното впечатление. Въпреки тези съвсем дребни детайли, APRILIA RS250 сиостава един от най-харесваните и успешни модели на моторите APRILIA.

Моторите Aprilia

ApriliaMoto 6.5

Това, ченареждаме този модел на Априлия сред топ моделите на компанията може да счетеза доста странно. Но тъкмо странният дизайн на Moto 6.5 му дава правото даприсъства в импровизираната ни класация.Защото едва ли можете да видитепо-странно изглеждащ мотор изобщо!

За главендизайнер на Moto 6.5 италианците канят френския индустриален дизайнер Филип Старк, който създава мотор сизключително странна форма.

5 -клапанниятцилиндров радиатор с два горно разположени разпределителни вала не излиза извънлиниите на мотора, а се „увива” около него, подчертавайки формата на овалнатарамка и дълбокия резервоар за гориво. Задното колело е със 17-инчова диагонална гума, а не с нископрофилна радиална гума,каквато е била модата през 1995 г. (годината, в която дебютира Мото 6.5).

За съжаление, заразлика от изключително дръзкия дизайн моделът не блести с нищо откъм механика.Мото 6.5 е задвижван от 649 ссдвигател, който произвежда до 43 к. .с.,има прилично Marzocchi окачване и пет степенна скоростната кутия.

Въпреки, чеApriliaMoto 6.5 не е сред най-продаваните модели на марката, той си остава единот най-ключовите ѝ проекти.

APRILIA RSV MILLE

Компанията вечесе е наложила като една от най-добрите производителки на мотоциклети с малкакубатура. Не ѝ оставало нищо друго, освен да навлезе мощно в света на мощнитеспортни мотори. И Априлия го прави,като пуска на пазара супербайка APRILIARSV MILLE.

APRILIA RSVMILLE е най-големият мотоциклет, който компанията е произвеждала до тозимомент. Шасито на новия модел е невероятно, но това, което впечатлява едвигателя. За компания, която обикновено оборудва моторите си с по-малкидвигатели, RSV MILLE е оборудван с двигателRotax с 1000 сс, който може да произведе впечатляващите 110 к.с.68lb-ft въртящ момент и да ускори до максимална скорост от 169 мили в час.Моделът използва и система за сухо смазване, което значително намалява пространството под картера,предназначено за масления резервоар.

На пистата MILLEе изключително мощно оръжие, но макар да се нарежда няколкократно на почетнатастълбичка, не успява да спечели шампионат.

През 2003 г. RSV MILLE е оттеглен от състезания, тъйкато от Априлия се фокусират върхуразработването на стандартни машини. Все пак, моделът получава своятамодификация и през 2004 г. излиза на пазара с ново име и с променен дизайн, зада се опита да покори отново състезателните писти. За съжаление новата версия RSV1000R не може да се мери состаналите четирицилиндрови машини от1000 куб. които доминират по пистите и не успява да спечели състезание.

Въпреки, че неможе да се похвали с особени успехи на състезателните писти, APRILIA RSV MILLE си остава истинскакласика в жанра и е сред любимите машини на мотористите от цял свят, коитотърсят нещо екзотично и специално.

ApriliaTuonoV4 1100

ApriliaTuonoима няколко версии, но от всички най-впечатляваща е ApriliaTuonoV4 1100.Този модел е мощен, елегантен и изключително харизматичен и е един отнай-популярните модели на моторите Aprilia,който от компанията са създавали.

Моторите Aprilia

Най-големиятмотор на италианската компания е оборудван с впечатляващ 1100 ссV4 двигател, който можеда достави мощност от 178 к. .с. Освен това е снабден с модерни технологии,включително ABS,регулатор на скоростта, контрол на колелата, контрол при стартиране и други.Моделът е усъвършенстван, бърз,произвежда голяма управляема мощност, гарантира пълен комфорт и контрол науправлението и притежава типичния италиански чар на моторите Aprilia.

ApriliaRSV4

ApriliaRSV4е един от най-добрите мотори произвеждани някога, а за Априлия е най-добриятмотор, излязъл от нейните заводи. За пръв път този модел излиза през 2009 г. иоще с появяването си привлича интереса на всички благодарение на това, че епървият по рода си четирицилиндровспортен мотор, който от италианската компания представят.

RSV4може да произвежда до 201 к .с. привъртящ момент от 85 lb-ft, а максималните скорости, които може да развивазапочват от 180 м.ч. нагоре.

През годините напроизводство RSV4е модифициран няколко пъти, като са му добавяни нови цилиндрови глави, нови ковани бутала,мигаща ECU,която допълва изцяло новата изпускателна системаAkrapovic. Променя се и тялотона модела, което става още по-аеродинамично, а мощността е увеличена на 215к.с.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар