30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА

Х
30 ДНИ право на
връщане ИЛИ ЗАМЯНА
30 ДНИ право на връщане ИЛИ ЗАМЯНА

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Безплатна доставка над 149.00лв

Безплатна
доставка над

Х
Безплатна
доставка над
Безплатна доставка над 149.00лв

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Покупки на изплащане

Покупки на
изплащане

Х
Покупки на
изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин

Изпращане до
24 часа

Х
Изпращане до 24 часа стоки налични в наш магазин
изпращане до 24 часа <span>стоки налични в наш магазин</span>

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Моторите КТМ

OT LINSON MOTO

В света има три ТОП компании производители на мотоциклети.Първата е в САЩ и се нарича Harley -Davidson, втората е в Азия и това е HeroMotoCorp, а третата е в Европа (Австрия) и се нарича KTM AG.


Моторите КТМ

 

От цех по металообработка до производствона мотори

 

Историята на КТМ започва през 1934 година, много преди да секонцептуализира идеята за производство на състезателни мотори. Австрийскатакомпания е основана от Ханс Трункенполци първоначално се е наричала Kraftfahrzeuge Trunkenpolz.

В първите години от създаването си компанията се занимава основно с металообработка и ключарски услуги,а след края на Втората Световна Война се специализира в поправка на камиони и впроизводство на елементи като лагери за коляноввал за мотоциклети.

До началото на 50 - те години на миналия век бизнесът вървидобре, но след като отминават следвоенните тежки години поръчките драстичнонамаляват. Тогава на Ханс Трункенполцсе налага да измисли нова стратегия за развитието на бизнеса.

Като инженер и човек с поглед в бъдещето, решението, накоето се спира е съвсем логично - разработка и производство на мотоциклети.

Като инженер Трункенполцзнае доста за производството и дистрибуциятана мотоциклети и е наясно какво търсят потребителите, а като собственик накомпания знае, че хората все още не са толкова стабилни икономически, за да сикупуват коли.


Моторите КТМ

 

Първи модели на моторите КТМ

 

Като компания за производствона мотори КТМ излиза на австрийския пазар през 1951 година, когато представяпървия си прототип на мотор - KTMR1 100. Мотоциклетът е изцяло собствена разработка като дизайн, но есъс стартер и двигател Rotax 98 кубика,доставени от Fitchel&Sachs.

Серийното производство на KTM R1 100 започва през 1953г. с екип от 20 служители, които можели да произвеждатедва до 3 мотоциклета на ден.

За да увеличи и разшири производството на мотоциклети, през1953 година Трункенполц продава голям дял от компанията си на австрийския бизнесмен Ернст Кронрейф,който става и основен неин акционер.

Същата година компанията се преименува на Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen (KTM), а производството ѝ значително се разширява. Вследващите две години KTM пускат на пазара три нови модела мотори - R125 Tourist през 1954 г. и Grand Tourist и Mirabell през 1955 година.

КТМ прави официалния си състезателен дебют през 1954 г.,където завоюва първата си титла в австрийското национално първенство за моторидо 125 кубика.

През 1956 година моторите КТМ взимат участие в Международното шестдневно офроуд състезание,на което състезателя на КТМ EgonDornauer печели златото.

За да ознаменуват победата си в това изключително тежко, номного престижно състезание, през 1957 година от КТМ пуснат на пазара първия сиспециален спортен мотор Trophy 125 c. c.След него следват мотопедите Mecca(1959 г.), Пони и Пони II (1960 г.) и офроудмотоциклета Комета (1963 г.)

През следващите години мотопедите Mecca и Пони се превръщатв едни от най-популярните, търсени и надеждни двуколесни возила за каране в града, а Комета - във фаворит средофроуд състезателите.

През 1966 година КТМ стартира производството на трансграничния Penton Six Days -мотоциклет, който е предназначен основно за износ за САЩ. Същата година Манфред Клер със своя мотор КТМ 250 кубика печели австрийскияшампионат.

През 1973 година мотоциклетната компания започва серийнотопроизводство на 250 кубиковитеMotorcross и Enduro, а състезателният отбор на КТМ записва първите си точкиот Световното първенство и първите сипобеди на Гранд При.

Началото на 80 - те години на миналия век са знакови за КТМ.

През 1981 година компанията представя първите си мотори сводно охлаждане 125 кубика, а една година по-късно внедрява иновативно водно охлаждане Pro Lever на всичките си мотокрос мотори.

През 1984 година КТМ започва да произвежда радиатори идвигатели, които продава на свои конкуренти като Сузуки. Едновременно с това не спира да разработва и пуска напазара нови серии мотори КТМ и да се налага като един от най-добрите производители на състезателни и офроуд мотори в света.

Възходът на австрийската компания намалява, след като през1988 г. Трункенполц умира. Малко след това КТМе изправена пред фалит.

За да излезе от кризата, ръководството на компанията решавада раздели КТМ на няколко подразделения - за производство на радиатори и двигатели и за производство на мотоциклети.

През 1992 година официално е основана новата мотоциклетнакомпания KTM Sportmotorcycle. От тогава до днес КТМ продължават да изненадватприятно феновете си с нови серии състезателни и офроуд мотори и да печелятредица Световни състезания и националнишампионати.

Топ модели мотори КТМ

 

КТМ450 EXC

Моделът излезе на пазара през 2009 година и се предлага нацени, малко по-високи от стандартните. Но има защо. КТМ 450 EXC е 4 - тактов ендуро мотоциклет с тегло от 111 килограма, който разполага с 6предавки, мокър съединител и верижно и хидравлично задвижване. За ездачи,които искат по-голяма мощност излезе и версията ХС, която е оборудвана спо-голяма въртящ момент.

КТМ690 Enduro R

Когато става дума за офроуд, този модел на КТМ е в списъка сжеланите мотори на всички офроуд маниаци. КТМ690 Enduro R разполага с 67 конски сили, три режима на управление на дроселнатаклапа. Моделът е много мощен и не е много удобен за дълга езда, но не е ипредназначен за това. КТМ 690 Enduro е за хора, които обичат офроуда и сенаслаждават на мощността и компактността на железния си кон.


Моторите КТМ

 

КТМSuper Adventure 1290 R

Този модел на пръв поглед може да изглежда малко по-голям заезда извън пътя, но това е само на пръв поглед, защото КТМ Super Adventure 1290 R е създаден да носи радост на всичкиопитни мотористи. Моделът е с течноохлаждане 1301 сс, v - twin двигател, ABS и круиз контрол, регулируемо предностъкло и още куп други екстри.

КТМ125 Duke

Моделът КТМ 125 Duke е от 2019 година. Разполага седноцилиндров, четиритактов двигател,инжекционна горивна система, двойни камери за горивото Twin Cam (DOHC),безконтактна напълно електронна система на запалване с цифрово регулиране навремето.

Скоростната му кутия е 6 - степенна, задвижването му еверижно, а теглото му е 137 килограма. Изключително добър модел за всичкифенове на състезанията и офроуда.

Независимо от това дали харесвате мотоциклети за дългиразстояния или предпочитате мотори за състезания и офроуд, моторите КТМ винагиса на върха на класациите. Моделите мотоциклети с марката КТМ са разпознаваемис оранжевия си цвят, обичани са заради иновативните технологии, с които саоборудвани и са възможно най-компактните,гъвкави и бързи мотори на състезателните писти

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар