Широка гама от продукти

Широка гама от продукти

30 ДНИ право на връщане

30 ДНИ право на връщане

изпращане до 24 часа

изпращане до 24 часа

Безплатна доставка

Безплатна доставка

Покупки на изплащане

Покупки на изплащане

Х
Широка гама от продукти
Широка гама от продукти

Искате магазин, който предлага както мото екипировка на световни марки, така и мото части и аксесоари. Тогава ние, от LINSON MOTO, сме вашият магазин.
Младият ни и амбициозен екип се старае непрекъснато да обогатява продуктовата гама, за да можем да задоволим всяко едно желание на нашите клиенти.

Х
30 ДНИ право на връщане
30 ДНИ право на връщане

В еуфорията при закупуването на новата мото екипировка не сте забелязали, че каската ви стяга или наколенките ви убиват.
Не се притеснявайте, ние от Линсон мото ви предоставяме 30 дневен срок за връщане или замяна на всеки закупен от нас продукт.
Единственото ни изискване е, закупените стоки да не са използвани и да не сваляте етикетите или стикерите.

Х
изпращане до 24 часа
изпращане до 24 часа

Бърза доставка на всички налични продукти. Изпращаме до 24 часа с опция за преглед и тест преди да платите.
Ако сте си поръчали повече от един продукт, имате възможност да изберете само част от пратката.

Х
Безплатна доставка
Безплатна доставка

Купете мото продукти от нашия онлайн магазин на стойност над 149.00 лева и се възползвайте от БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Х
Покупки на изплащане
Покупки на изплащане

Защо да чакате да смените старата си мотоекипировка или да поглезите мотора с нови аксесоари. Сега може да стане бързо и лесно, само трябва да отделите 5 мин.
Добавяте желаните от вас продукти в количката натискате бутона 'КУПИ НА КРЕДИТ'. След което, служител на кредитната фирма ще се свърже с Вас.
Вторият вариан за покупка на кредит е, да ни посетите на място. Работим в партньорство с БНП Париба и Уникредит Булбанк.

Защо моторът се дави?

OT LINSON MOTO

Сред въпросите,които често вълнуват голям процент от мотористите е защо мотоциклетът се дави.Проблемът е често срещан и наистина може да създаде доста трудности, особеноако не сте наясно какво го предизвиква и как да се справите с него.

Защо моторът се дави?

Ако за пръв пътви се случва моторът да се дави, най-вероятно и вие сте изпаднали в паника и сепитате какви могат да са вероятните причини това да се случва точно на вас иточно на вашия мотоциклет.

За да виуспокоим, ще ви споделим кои са основните причини за появата на този неприятенпроблем и какви са начините за справяне с него.

Защо моторът се дави?

Наводнен двигател

Една отосновните причини моторът да ви прави тези проблеми е, че сте „наводнили” двигателя. Какво означаватова?

Когато при стартиранена мотора подадете много газ, горивната смес се обогатява много, а това ѝ пречида се възпламени. Тъй като дросела езатворен, двигателя се завърта отново и отново, без да може да постигнезапалване на твърде богатата горивна смес. Това наводнява цилиндъра със супербогато гориво, което няма как да се запали и да поддържа горенето, тъй като въввъздушно - горивната смес няма достатъчно въздух.Така горивната смессе натрупва в горивната камера, покрива стените нацилиндъра и навлажнява свещите, които стават прекалено влажни, за да могат дасъздадат искра, която да запали мотора.

Как да се справите с проблема?

1.    Подсушетесвещите

Открийте запалителнитесвещи и ги развийте внимателно. Проверетедали са мокри и ако установите, че са намокрени просто ги почистете с чистпарцал и ги оставете на слънце да изсъхнат добре.

2.    Изцедетеизлишъка от бензин в карбуратора

За да гонаправите първо изключете газовата линия и изключете дросела накарбуратора.След това поставете мотора да „легне” на страната на карбуратора.Това ще източи излишния бензин,който ще се събере в преливните тръби накарбуратора.

3.    Изсушетекомпресионните цилиндри

Стартирайте мотора със свалени свещи.Направете го няколко пъти, за да изсушите добре цилиндрите.

4.    Инсталирайтеновите свещи

Поставетепочистените и подсушени добре свещи според указанията на производителя.

5.    Стартирайтемотора

Без да даватегаз и с изключен дросел стартирайте двигателя за секунда. Веднага след това сеопитайте да стартирате нормално. Ако проблемът е бил наводнен карбуратор, би трябвало да сте го решили.

Карбураторът се нуждае отрегулиране и настройка

Причинатамоторът да се дави може да е в недобрата настройка на карбуратора. Акопроблемът е такъв, нашият съвет е да не се опитвате да се справите сами, а дапосетите сервиз.

Защо?Първо,отстраняването на неизправностите и настройката на карбуратора изискват добритехнически познания. Не казваме, че някой от вас ги нямат, но доверявайки се нахора, на които работата им е да извършват ремонтна мотори ще сте по-спокойни, че всичко с любимото ви двуколесно возило ще е наред.

И за да некажете, че ви съветваме без причина да посетите сервиз за регулиране инастройка на карбуратора, ето какви са неговите основни елементи, които влияятна качеството на горивото, а оттам и на работата на мотора.

·       пилотна система;

·       дроселна клапа;

·       игла или жигльор;

·       система за стартиране.

За да сеустанови причината защо моторът се дави първо трябва да се установи при кой отосновните елементи на карбуратора е проблема. Извършват се тестове заефективната работа на всеки отделен елемент, ако се налага се почистват илиподменят с нови и накрая карбуратора сетества отново и се регулира по начин, по който да може да върши работата сивъзможно най-ефективно.

Неправилно работещ дросел илизапушенадроселна дюза

Дроселът намотоциклета не е нищо друго, освен дърпащ се лост, който е свързан с карбуратора.Той може да е свързан директно с карбуратора или да е поставен на дръжката или предния панел на мотора и да е свързан скарбуратора посредством кабел.

Какво е предназначението на дросела?

На практика тойпредставлява подвижна клапа, която се отваря и затваря позволявайки на въздухада навлиза в по-големи или в по-малки количества. Благодарение на тази дроселна клапа, която се отваря изатваря когато е необходимо, вашият мотор получава гориво, което е обогатено свъздух в точното количество, за да запалите без проблем двигателя.

Тъй катозадачата на дросела е доста тежка, може да се случи да се запуши или да иманужда от настройка, а това също създава проблеми и моторът започва да се дави.

В такива случаие добре да не се опитвате да се справите сами, а да се обърнете към добърмеханик или сервиз, където да бъде извършена проверка на дросела и ако се налага той да бъде ремонтиран,подменен или настроен.

Замърсени и запушени филтри

Търсейки отговорна въпроса защо моторът се дави, голяма част от мотористите дори не се сещат дапогледнат в какво състояние са горивния и въздушнияфилтър. А доста често тъкмо замърсенитегоривнии въздушни филтри могат да са в основата на задавянето на мотоциклета.

Защо?

Основната задачана горивния филтър е да не позволи на прах, частици и всякакви другизамърсители да навлязат заедно с бензина в двигателя и да затруднят работатаму. С течение на времето обаче, ефективносттана филтъра намалява, тъй като по него се натрупват замърсявания иотлагания, които го запушват.

А когатогоривния филтър е запушен, правилното количество гориво не може да навлезе в цилиндрите на двигателя, а оттамзапочват и проблемите с правилната работа на мотора.

По същия начинстои въпросът и с въздушния филтър. Ако той е запушен, до двигателя не достигадостатъчно количество въздух и ефектът е същият като при запушения горивен филтър.

Затова, ако степогледнали какво е състоянието на свещите, погрижили сте се да отводнитедвигателя, регулирали сте карбуратора,но все още моторът се дави, може би е време да погледнете в какво състояние сафилтрите. Смяната и на двата филтъра не е никак сложна и можете да се справитенапълно сами както със свалянето, така и с почистването/подмянатаи монтажа им.

Защо моторът се дави?

Проверете цилиндрите

Като си говоримза наводнение на двигател, напълно евъзможно в цилиндрите да е навлязло гориво или още по-лошо масло. Затова едобре да проверите и тях, ако моторът се дави. Проверката е добре да не яизвършвате сами, тъй като тази работа изисква да имате специализирани познания.

Проблем с качеството на горивото

Обикновено,когато се случи мотоциклетът да се дави, последното нещо, за което се сещате егоривото. Само че е напълно възможно да не можете да се насладите на ездата на любимото си „конче” защотогоривото, което сте му сложили от близката бензиностанция не е било достатъчнокачествено. Затова внимавайте с какво гориво зареждате мотора си, за да не сисъздадете излишни ядове за нещо, което дори не е проблем.

Това са някой отосновните причини, поради които моторът ви може да се дави и да ви създавапроблеми.

Ако опитатевсичко, което току-що ви изброихме и все още имате проблеми, остава ви дапроверите горивния тръбопровод,отново да проверите състоянието на свещите и клемите на свещите, да проследите кабела на дросела, за да видите дали някъде не е прекъснат и аконищо не помогне да потърсите причината не в горивната система, а велектрическата. Което ни връща отново на… свещите.

Можете ли сами да се справите сдавенето на мотора или е по-добре да потърсите добри механици?

Добрата новинае, че въпреки, че този проблем е доста неприятен, той не попада в графа „тежки”проблеми и ако потърсите причината за давенетона мотора без да се бавите, можете лесно да я отстраните и да си карате безпроблем мотора.

Другата добрановина е, че в 85 - 90% от случаите, моторът се дави, защото двигателят енаводнен и свещите са се намокрили с гориво и не могат да създадат необходиматаискра, за да запали мотора. Този проблем е много лесно отстраним дори и да неразбирате почти нищо от поправка иремонт на мотори. Само трябва да следвате основните стъпки, които випосочихме в началото на материала и ще се справите сами.

Защо моторът се дави?

С почистването иподмяната на въздушния филтър ще се справите отново сами, тъй като не сеизискват никакви специализирани знания, но подмянатана горивния филтър може малко да визатрудни. Затова, ако не сте сигурни, че можете да се справите напълно сподмяната му е добре поне да потърсите съветот квалифициран механик.

До тук бяхадобрите новини. Защото, ако причината моторът да се дави е в карбуратора или дросела, ще трябва дасе обърнете към специалисти. Дори и да поназнайвате нещичко за ремонта намотори, съветваме ви да не експериментирате, особено когато става дума за ремонт или регулация на карбуратор.

Остана само дави пожелаем да не ви се налага да се питате защо мотора се дави и да не сеналага да търсите решение на подобен проблем. Но ако все пак се случи, няманищо фатално или страшно в проблема. Необходимо ви е само малко търпение, за дапроследите и установите точно какъв е проблемът и да предприемете необходимитедействия.

Ако не можете дасе справите сами, има достатъчно специализиранисервизи, където могат да ви помогнат да изправите отново „коня” си на кракаи да се наслаждаватена ездата.

Напишете коментар

Моля влезте или се регистрирайте за коментар